Iago 20 december 1998 – 18 november 2008

november 19, 2008 § 15 reacties

Iago

Gisterenavond is Iago ingeslapen.
Het ga je goed, lieve moedige Iago… Achter de regenboogbrug kan je weer huppelen en gek doen zonder pijn. Doe de groetjes aan je broer Bono, onze Fado, je vriendin Inca, kleine Amos, en al je vrienden die je voorgingen…
We gaan je missen…

U kan altijd een berichtje nalaten voor Jelle. Voor wie hem liever persoonlijk mailt, maakte ik een mailknopje rechts onder op Eiko’s blog.

Update: berichtje van Jelle : “Dankuwel voor de steun en lieve berichtjes… Momenteel kan ik er nog niet over praten. Ik kan nog niet geloven dat hij hier niet meer is… Ook Goodwill mist zijn grote broer enorm.”

§ 15 Reacties op Iago 20 december 1998 – 18 november 2008

  • Kim & Olly schreef:

    Wat erg; ik wens Iago maar ook de omgeving van Jelle en Iago, heel veel sterkte toe bij dit wellicht ZEER grote verlies!!!

  • ntone schreef:

    Hey Jelle, sterkte in deze zware tijden.

    Godspeed Iago, Vaya Con Dios

  • Esther schreef:

    Veel sterkte Jelle …

    Iago, het ga je goed aan de andere kant van de regenboogbrug …

  • Julie schreef:

    Veel sterkte!

    Het moet super pijnlijk zijn om zo een grote vriend/hulp af te geven… hij heeft zo een trouw kopje.

  • Maggy schreef:

    Tis idd hard zoiets, heb zelf al gemaild, gesmst en iets gestuurd met de post, niet dat dit hem terug brengt maar ale… Tis een kind dat je moet afgeven ookal ist voor velen maar een beest, dit is steeds hard, heb het zelf al meermaals moeten meemaken. Als zo bekende dieren gaan, zet dit je wel aan tot denken… Veel sterke Jelle en co.

  • labbylover schreef:

    Hoi Jelle, dat is nu eens slecht nieuws zeg.
    Een huisdier verliezen is al zo erg, maar Iago was wel jouw grote hulp, jouw steun en toeverlaat zowel geestelijk als lichamelijk.
    Maar een leven vol pijn is voor niemand goed, ook niet voor Iago.
    Het gaat je goed makker, daar aan de andere kant zal je vast en zeker nog velen gelukkig maken!

  • Maggy schreef:

    ps. Mocht het kunnen; “Iago, doe de groeten aan Zippy, creusli, Sacha, Boro, Floor, Freya, … allemaal beestjes die ik verloor….
    Ook Annie is nog niet zolang overleden.

  • krista schreef:

    Sterkte Jelle !

    Graag zien is ook kunnen loslaten …

    Hopelijk krijg je een even behulpzame en even grote vriend in de plaats …

  • Florence schreef:

    hey jelle!

    gaat het een beetje? ik weet hoe hard het is om je hartsvriend te verliezen en zeker zo plots…
    pas dinsdag vertelde daph me dat iago gestopt was met eten en woe kwam ik te weten dat iago niet langer op deze aarde rondtrippelde.
    als er iets is dat ik kan doen, geef je ma een gil!
    kus,
    flo,
    de zus

  • christiane schreef:

    Jelle ,
    veel sterkte gewenst van ons allemaal
    we hebben je zondag nog allebei samen gezien in eurdodogshow te kortrijk
    dit moet enorm moeilijk voor je zijn , je vriend zo vlug en onverwachts af geven
    ik hoop dat ‘mijn klein ventje ‘ goodwill je een beetje gaat troosten met je verdriet

  • fotomart schreef:

    Daphné, bedankt dat je zo snel bij me langs kwam! Door de drukte vandaag kan ik nu pas reageren. Ik ben eens door je blog gewandeld en ook door die van Eiko. Beiden deden me vaak glimlachen.
    Het was wel pijnlijk om bij deze kennismaking meteen dit droeve bericht te lezen. Helaas kan ik weinig doen om het verdriet om Iago’s heengaan te temperen. Het is onmenselijk hard om je beste vriend te verliezen. Ik wens Jelle heel veel sterkte toe om deze periode te boven te komen en alle steun van zijn omgeving. En ik weet zeker dat er een hondenhemel is waar Iago nu in goede handen is!

  • Patrick schreef:

    Alleen wie zelf honden had begrijpt dit verdriet. Ik voel mee.

  • Sandra & Tommy schreef:

    Heel veel sterkte gewesnt voor Jelle ook van deze kant
    je maatje en hulphond verliezen is een groot verlies groter dan een ieder beseft.

  • Koen schreef:

    Ook van mijn kant sterkte, Jelle

  • […] Daphné, Maarten, Eiko en Valéas – gaan wandelzoeken ten voordele van vzw Hachiko! Jelle, Iago en Youssef, Jean-Pierre, Inca en Ultiem en Fabienne en Rasta en hun familie en vrienden hadden […]

Plaats een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Iago 20 december 1998 – 18 november 2008 voor Hulphond Valéas.

Meta