Wandelzoektocht 2 mei te Menen

mei 5, 2009 § 3 reacties

Zaterdag gingen we – Daphné, Maarten, Eiko en Valéas – gaan wandelzoeken ten voordele van vzw Hachiko! Jelle, Iago en Youssef, Jean-Pierre, Inca en Ultiem en Fabienne en Rasta en hun familie en vrienden hadden namelijk een heuse wandelzoektocht georganiseerd met alles erop en eraan!
Ook kotgenootje Hanne, haar broer Florian , hun tante Roos en mijn kleine viervoetige vriend Oscar kwamen met ons mee wandelzoeken! Alles was perfect georganiseerd en het was superleuk! Baasje had precies wel de hele dag last van ochtendhumeur, maar daar heb ik mij helemaal niks van aangetrokken: ik wou sneller lopen, meer zien en snuffelen, kortom ik heb haar wat geplaagd… Eiko deed mee met haar favoriet ik-wil-trager-offensief waardoor ook Maarten helemaal rood werd… Al de ergernis ebde snel weg toen de zon begon te schijnen en we steeds meer antwoorden op de vragen hadden gevonden! De route was mooi en het gezelschap héél leuk! Je zou voor minder lachen hé!
We ontmoetten ook collega’s Buxus, Ultiem, Yankee, Youssef, Qiral, Kwiek, Noxy, Nicnac, Wilson, Titsu, collega’s in opleiding Yves, Binca, Bento en Chester en vriendjes Wolf, Goodwill, Dior, Tessa, Texas, Tati en Tyske en hun bijbehorende tweebeners en vierwielers en nog vele viervoeters en compagnie die ik nu vergeet!
Toen Daphné net terug was van de pipi-pauze van Eiko en ikzelf, bleek dat we nog goed hadden gewandelzocht ook! Daphné bleek nummer 50 te zijn! Eerlijkheid duurt het langst: ze gaf de prijs – een draagtas van euromillions – aan Hanne en familie daar zij het meest had gewandelzocht en genoteerd…
’s Avonds vertelde ze me dat ze het ondanks haar ochtendhumeur – dat de hele dag aanhield – en mijn geplaag, het toch een geweldig leuke dag vond!
We LOVE wandelzoeken voor vzw Hachiko!!!
Foto’s van dit evenement vind je hier!

Getagd: , , , , , ,

§ 3 Reacties op Wandelzoektocht 2 mei te Menen

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Wandelzoektocht 2 mei te Menen voor Hulphond Valéas.

Meta

