Een tocht door het donker…

november 19, 2008 § 4 reacties

tididididie
We zijn toch niet bang
tididididie
We hebben lichtjes aan
tididididie
En dat maakt ons blij
tididididie

Dit jaar moeten Valéas en ik minimum wekelijks een tocht door het donker in Leuven centrum maken. De les gebarentaal op donderdagavond, elke les die eindigt na 5 uur ’s avonds of een uitstapje in het centrum, het mondt allemaal uit in een tocht door het donker…
Daarom kreeg Valéas een poosje terug supercoole lichtjes. Het witte hangt rond zijn ketting en het rooie aan de zijkant op zijn harnasje. Door zijn vrolijk huppelpasje zwieren die lichtjes wel een beetje, maar dan denk ik: hoe opvallender, hoe beter. Toen ze ons de eerste keer zag rijden, riep Yasuko zelfs “Look! A dog dressed like a Christmas tree! O, it’s Valéas and Daphné!”.

En Valéas? Die denkt er het zijne van…


Het is toch stoer hé?
Myyyyy lights!

Niet?
My lights!

§ 4 Reacties op Een tocht door het donker…

  • Kim & Olly schreef:

    Olly is haar 3 petblinkers op nog geen week tijd allemaal kwijt geraakt :(. Zaten nochtans stevig vast aan haar hals- of leiband.

    Slechts 1 rood lampje aan de leiband hangt er al even en doet het nog, maar het hangt wat lastig en daardoor hangt de leiband soms niet goed voor ’t geleidewerk (moeilijk uit te leggen), en ergens anders hangen is ook echt storend.

    Dan draag ik maar een gele fluovest, Olly haar fluobandana inclusief tuig enz. met fluodingen, en soms heeft ze ook haar fluogele halsband met lichtjes aan. Jaaa, wij zijn ook “a walking Christmas tree” duo :).

  • Daphné schreef:

    Kim, die lichtjes zitten steeds in mijn handtas! Ik hang ze er enkel aan indien het donker wordt… Zo raakt hij ze niet kwijt in het bos of in een maisveld 😉

  • Maggy schreef:

    Idd cool…
    Dat liedje van die kids is ook wel orgineel gevonden hier en vooral van toepassing. Had en heb ook ergens zo lichtjes liggen maar eigenlijk ga ik zelden buiten in de donker en of vergeet het meestal.

  • Kim & Olly schreef:

    Hé Daphné, ik ga heel veel wandelen in het donker en nu zeker in deze periode, dus die lichtjes gebruik ik wel elke dag. Nee, die petblinkers of lichtjes doe ik zeker niet aan tijdens het loslopen, dan enkel zeker haar belletje en penning (en da’s zeker nodig bij Olly, you know, haha). Maar ja, tijdens ’t geleidewerk verlies je dus blijkbaar ook wel eens wat, helaas. Maar goed, ik val dus net als jij en Valéas blijkbaar genoeg op, hoop ik toch :).

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Een tocht door het donker… voor Hulphond Valéas.

Meta

