Blogdrink Leuven

februari 22, 2008 § 6 reacties

Vanavond komen ook wij naar de blogdrink georganiseerd door Lime en Yab! Normaalgezien gingen we alleen toekomen, tot Antoon voorstelde om samen naar daar te wandelen nadat hij mijn doos witloof hier had afgezet – danku daarvoor – : oef! Hoe we elkaar herkennen is wel grappig. Mijn omschrijving van onszelf: rolstoel, rossig haar, hond, ook met rossig haar. Zijn omschrijving van zichzelf: brilleke, kort warrig haar en ik heb een doos witloof vast. Ik vraag me af wie het meest herkenbaar zal zijn…

ik kom

Ps: dankuwel Goya om iedereen nogmaals aan het ‘niet aaien aub’ te herinneren 🙂 Bij deze, willen jullie aub Valéas geen aandacht geven – geen aaitjes, geen baby-talk en zeker geen voedsel – daar hij momenteel met alle plezier mijn lieve woordjes, knuffeltjes en koekjes verdient voor elk ding – hoe klein ook – hij voor me uitvoert! Het is bovendien helemaal niet de bedoeling dat Valéas me uit mijn stoel trekt, de volgende keer hij jullie in Leuven centrum tegen het lijf loopt…

Getagd: , , , ,

§ 6 Reacties op Blogdrink Leuven

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Blogdrink Leuven voor Hulphond Valéas.

Meta

