Blogdrink Leuven, nieuwjaarsdiner én hhh-café in één etmaal

februari 24, 2008 § 10 reacties

Gisteren ontmoetten wel de persoon achter Ntone, Yab, Lime, Verbeelding.org, Sponzen Ridder, Askatasuna.be, Hermanhorsten.Be, Cajiente, Werkmens, Peter en nog vele mensen die ik momenteel vergeet te vermelden… Ik heb me supergoed geamuzeerd en ben zoooo blij dat ik erbij was!!! Danku Antoon om me binnen te helpen en Carolien om me uit mijn jas te helpen!
Valéas kreeg geen aaitjes van mede-bloggers, maar wél een stuk taart vanwege Billy via zijn baas, dat wordt gefotografeerd voor het straks verorberd wordt omdat het zo mooi is, een eendje van Carolien dat niet zal opgegeten worden maar enkel uitgestald en gefotografeerd en een naamkaartje dat tegen het einde van de avond bezabberd was daar hij het eventjes vastnam in ruil voor een brokje -> *kwijl*…

Piece of pie from Billy

Het witloof wordt deze week klaargemaakt, en heel het kot zal mogen meegenieten… 3 kilo begod… Gelukkig ‘mag’ er een schotel witloof-in-hesperollekes van worden gemaakt, zo eet ik witloof namelijk het allerliefst!

Sorry voor wie nog een babbeltje slaan doen met ons, maar we moesten optijd vertrekken daar we minder dan 12 uur later 100 km verder al op restaurant werden verwacht voor oma’s jaarlijkse nieuwjaarsdiner… Ook daar gedroeg Valéas zich voortreffelijk, al kreeg hij van deze keer van niemand een kadootje.

Die avond gingen Maarten, Eiko, Valéas en ik naar Hachiko’s hulphondencafé waar we voor het eerst superlieve en superflinke Goodwill mochten ontmoeten. Hij stond al héél goed zijn mannetje en kreeg verschillende grote knapen genadeloos op de rug! Enkel Eiko was niet onder de indruk van het jong ding en maakte hem snel duidelijk dat aan haar niet werd geknabbeld en haar rug helemaal niet diende om op te hangen. Haar naam als lieve en schattige doch koppige en knorrige gepensioneerde hulphond maakte Eiko weer volledig waar. En Valéas, die huppelde en sprong van plezier tussen al die hondjes, behalve als zijn neus as usual vastkleefde aan het konijnenhok of Babar op de vensterbank…

Getagd: , , , ,

§ 10 Reacties op Blogdrink Leuven, nieuwjaarsdiner én hhh-café in één etmaal

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Blogdrink Leuven, nieuwjaarsdiner én hhh-café in één etmaal voor Hulphond Valéas.

Meta

