Een dag vol liefde…

augustus 28, 2011 § 17 reacties

  • dolverliefde kersverse koppeltjes baas met assistentiehond 😀
  • apetrotse gastgezinnen vol liefde en bewondering voor hun kanjer 😀
  • heel Hachiko glunderend toekijkend hoe Marcel Vanthilt Caroline kaalschoor :mrgreen:
  • de aanbidders van onze tiramisu aan de zoete hoek – met dank aan zus Flo 😀
  • alle aanwezigen vol dank voor de onmetelijke inzet van alle vrijwilligers, zo ook mijn zusje die wel vijf uur heeft afgewassen! Applaus!!! 😀
  • Valéas die zo flink meewandelde zonder leiband 😀 de lessen die ik trok uit voorvallen met leiband vergeet ik even 🙄
  • de vele Feta fans die complimentjes bleven geven over het kookboekje “Koken met Feta” ten voordele van Hachiko! 😀 😀 😀 Ook verkrijgbaar via internet, leverbaar per post! Info hier!
  • mijn blik toen Fenne haar Eclips buttons presenteerde, te koop ten voordele van Hachiko! Kei blij met mijn 3 nieuwe buttons! 😀 😀 😀 We love Eclips! And Fenne’s Art! And Dogvision too!
  • het artikeltje dat ik deze avond ontdekte in de dierengazet, net zoals de vriendelijke meneer de fotograaf had beloofd! 😀 Hartelijk bedankt!

Getagd: , , , , ,

§ 17 Reacties op Een dag vol liefde…

  • Dat heb je supermooi omschreven. Het was weer een leuke gelegenheid om met mensen te praten, nieuwe mensen te leren kennen en vele grappige taferelen te zien.

  • Ramona schreef:

    Zucht…
    Al die leuke activiteiten en ’t weerzien met elkaar, jammer dat we dat moesten missen.
    Ik kijk al uit naar ’t filmpje waarin Caro’s hoofd kaalgeschoren wordt, dan heb ik toch nog een beetje lol beleefd van die dag. 🙂
    Hopelijk ben ik tegen ’t HHC van september voldoende hersteld, want m’n Golden Girl & ik missen onze Hachiko-familie wel. 😉

    • Daphné schreef:

      Het was ook erg hectisch en druk en mentaal gevierendeeld worden… Maar dat wil ik liever wat vergeten, vandaar de positieve blog 🙂

      Knuffel Ramona… We hebben je gemist!!!

  • Ellie schreef:

    *kwijl*… tiramisuuuu…

    Ze te lezen was er veel te beleven.

  • Petsofme © schreef:

    Dat klinkt goed!

  • lien schreef:

    Aangezien Daphné ‘denkt’ dat ik de blog niet ken…ga ik er maar eens mee stoefen! 🙂

    Daphné, ik vind je blog

    1. gewéldig!
    2. zo keicool super mega de max
    3. gewoonweg fantàstisch!
    4. zonder (voor mij zichtbare) schrijffouten en al
    5. niet normaal
    6. als erkend lid van de Van den Broucke-fanclub vind ik dat ik hiermee mijn 2de douchekaart ook gratis moet krijgen 🙂

  • Kim & Olly schreef:

    Potverdorie Daphné … Woorden schieten me tekort … Oh meid wat ga ik je VRESELIJK missen … Ik wens alle liefste omgevers van Daphné heel veel sterkte toe xxx. Kim & Olly Bolly xxx!

  • stephanieclaeys schreef:

    Shit zeg, nu ga ik hier nooit meer nieuwe postjes zien. Iets waar ik altijd checkte in mn pauzes op’t werk… Toeme, ik ga dat missen!

  • stephanieclaeys schreef:

    Shit zeg… Nu gaan er hier nooit nog nieuwe postjes komen, Iets dat ik altijd checkte tijdens de pauzes op het werk. Toeme ik ga dit missen.

  • Chantal schreef:

    Lieve Daphne (en haar omgeving),

    Ik ben stil van dit grote verlies. Een grote en moedige vrouw waarbij veels te kort een einde aan het leven kwam.
    Ik wil haar familie veel sterkte wensen. Ze was een prachtmeid die mij echt heel veel heeft geholpen!

    Chantal en Djuna

  • Marie schreef:

    Herinneringen vol liefde, dat is wat je achterlaat. Vanaf nu ben jij een fonkelend sterretje aan de hemel. Ik ga je missen, lieverd.

  • Wanda schreef:

    Heel veel sterkte voor alle familieleden en vrienden die hun Daphné hebben moeten laten gaan.

    Daphné zal door iedereen die haar kende (via wandelen, Hachiko, mail, internet, studie, op kot etc) ontzettend gemist worden.

    Dag lieve Daphné!

  • alma schreef:

    Lieve familie, vrienden, kennissen. ik kreeg net het nieuws via sms. pff wat ga ik alles aan je missen. je mails en helpantwoorden. maar het ergste wat ik ga missen is een heel erg mooi en puur persoon missen. liefs alma

  • Marcha schreef:

    Lieve lieve Daphné, ik schrok van het bericht via Yunah haar log. Ik ga je missen en je verhalen en reacties.

    Dag Daphné!

  • AnW schreef:

    Goh… Daphné…. Wat zal je gemist worden…
    http://www.an-wauters.be/weblog/?p=3938

  • Kirsten schreef:

    Dag lieve Daphné,
    Ik hoorde het verschrikkelijke bericht net pas.
    Kan er met m’n hoofd niet bij dat jij er nu niet meer bent, geen lieve, leuke, grappige blogs zult plaatsen. Zo vol trots over Valéas.
    En ach, die arme Valéas… Wat zal hij je verschrikkelijk missen!!!!Bedankt voor al je lieve woorden op mijn blog.

    Dag Daphné

Plaats een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Een dag vol liefde… voor Hulphond Valéas.

Meta