Vakantie in vogelvlucht!

augustus 27, 2011 § 8 reacties

Soms véél uitgespookt en weinig tijd gehad, soms weinig te vertellen gehad en uiteindelijk een gigantische blogachterstand opgelopen die ik bij deze goedmaak.

Valéas presenteert:
Onze vakantie in vogelvlucht

  • We trokken naar jaarlijkse gewoonte met Hachiko naar de Gentse Feesten om er onze job en studies in de kijker te zetten en onze studiebeurzen te vullen en vooral véél leute te maken! Zoveel leute dat we vergaten foto’s te nemen… 😡
  • We gingen op reis naar Denemarken!!! Eiko ging op luxe vakantie bij haar gastgezin, familie Boelens, zodat ik baas voor mij alleen had :mrgreen: We kwamen daar plots mijn beste maat Barney tegen! Hij woont daar en toonde ons enkele keren zijn favoriete wandelplekje waar ik een gigantisch toffe zwarte modderbeek ontdekte! 😀 We trokken er ook op uit met baby Rei die nu geen baby meer is en een baby zusje Kei heeft! 😀 Hij heeft pepsi en mayonaise op mij gemorst. 😕 Noot aan baas 💡 : ik ga niet meer onder tafel liggen als we gaan eten met peuters. We gingen ook op bezoek bij labrador pupje Emma waar we gigantisch fijn konden bekvechten! En nadien gingen we nog naar legoland ook! Wiehoe!
  • We trokken naar Feest in het Park waar mijn entourage mijn oren inpakten met de sjaal van baas… Zucht… 🙄 Idioten… Ik heb het ding rap van mijn prachtige oren gedaan en ben dan maar een dutje gaan doen.
  • Baas ging een nieuwe naaimachine kopen! Sindsdien naait ze nu nog meer… Good for me want naaien is werken is beloningen! Zoekapport dit, voetplank open, in de vuilbak dat, zoekapport nog wel wat, je kent het wel… Wat uit de naaimachine verscheen, showt baas binnenkort alhier, waar ze ook een blogachterstand opliep. Go figure. 🙄
  • Chester en zijn madam Lien kwamen een paar keer logeren wat mega super wijs was!
  • Oh ja en baas en ik gingen shoppen bij dog’s friend! Ik kreeg een koeljas omdat ik zo geweldig hot ben! En een nieuw kwartet schoentjes omdat mijn eerste kwartet al anderhalf jaar zoek was. Twee dagen later vond baas mijn eerste paar terug. 😡 Typisch. Nu heb ik een kwartet zomersere en een paar winteresere schoentjes. :mrgreen:
  • Oh en maat Yankee kwam ook op bezoek en we speelden in de regen!
  • En we gingen naar het trouwfeest van de baasjes van Yana en Django die een gigantisch toffe openingsdans hadden! :mrgreen: Een doggydance openingsdans… Curieus? 😀 Hij staat op hun blog! Go Dyango! :mrgreen:
  • Broertjes Fèta en Frosti kwamen bij ons spelen! Coole puberpupjes!!!
  • We trokken terug naar de hondenschool na de vakantiestop en baas was zo super super trots op mij! 😀 😀 😀 Ik was ook heel blij want ik snapte het 200% en kreeg er dan nog constant een giga big smile van baas en op tijd en stond een koekje en tijdens de pauze hoofdmassages… mmm… 😛
  • En morgen gaan we naar jaarlijkse gewoonte naar Hachiko’s benefiet! Komen jullie ook? Donut wordt overhandigd, mijn maat Chester ook, en nog heel wat supertoffe, knappe en slimme honden aan mega wijze baasjes! En baasjes maakten mega veel gigantisch lekkere desserts!!! 😀

Voila danku Valéas!

Nu nog enkele foto’tjes! Hier vind je alle foto’s van Denemarken terug.

Valéas showt zijn koelvest
Elephant

Valéas en Kei

Valéas and baby Kei

Typisch Valéas
Valéas after his mudbath

Barney en Valéas, best buddies…
Valéas and Barney, pals

Emma checkt of Valéas zijn tanden wel goed gepoetst heeft…
Sniffing your breath away...

Drinkbak in Legoland die niet te koop was…
Lego dog drinking bowl!!!

Getagd: , , , , , , ,

§ 8 Reacties op Vakantie in vogelvlucht!

  • Kim & Olly schreef:

    Wat een geweldige vakantie hebben jullie gehad zeg! En zoveel hondenvriendjes teruggezien, erg leuk :)! Veel plezier vandaag op de benefiet van Hachiko!

  • Fenne schreef:

    hihi Valeas hot 😀
    en die creaspinsels zijn leuk!

  • senesael Veerle schreef:

    toffe foto s

  • Chantal schreef:

    Hoi,

    Wat leuk, weer een update!
    Ik ben net ook een week terug uit Denemarken. Jullie zijn in Bremen geweest? Wij in Hov. We zijn die dinsdag naar Legoland geweest.

    Groetjes Chantal

  • Petsofme © schreef:

    Wow… wat heb jij een hoop gedaan en dan je vakantie… Denemarken, echt super! Leuke foto’s!

  • Marcha schreef:

    Leuke vakantie verhalen!
    Hoe bevalt de koeljas? Ik wil er misschien eentje voor Spot kopen, volgend jaar. Is hij niet zwaar voor de hond? En koelt goed, niet té koud onder de jas?

    • Daphné schreef:

      De koeljas kon ik nog maar één dag gebruiken: het was slechts één dag relatief warm en mijn ouders en zus vonden het heel belachelijk. 🙄
      Zij vonden het zéker niet werken, véél te warm, enzovoort. Ik heb mezelf voorgenomen van het later op een warme dag zelf te testen met neutrale personen bij me.

      Eén iets is zeker: de jas is zéker niet te zwaar! Niet veel zwaarder nat dan droog! Het is ook zeker niet te koud onder de jas. De vraag was bij ons of het wel koel genoeg was. Valéas is ook echt wel een enorme verbrander: altijd heeft hij het (te) warm. Niet door de omgeving maar doordat hij altijd actief, alert, nerveus is.

      Online kreeg ie véél goeie commentaren, vandaar dat ik ervoor ging.
      Het vestje van Valéas past er ook vlot over.

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Vakantie in vogelvlucht! voor Hulphond Valéas.

Meta

