Op trot door Menen

mei 2, 2011 § 11 reacties

Zaterdag ging de tweede editie door van de Wandelzoektocht tvv Hachiko die Youssef, EQ, Ultiem en Rasta zo mooi voor ons uitstippelden. 😀
We hadden afgesproken met Fèta en zijn zus Liesel. Eiko was ook van de partij, voor het eerst publiekelijk in de fietskar – door Ilse gespaard met bonnetjes uit de Woef waarvoor 1000x dank 😀 – die als een mini caravan aan baas haar rolstoel hing. :mrgreen: Genieten dat miss madam deed vanuit haar persoonlijke koets!

Onderweg kwamen we Hachiko-ers in opleiding Bento en Facile en hun mensen tegen waardoor onze wandelmeute twee keer zo groot en extra gezellig werd! 😀

Walking in Menen (18/52)

We dachten dat de kar voor miss Eiko ervoor zou zorgen dat ons tempo niet door haar zou bepaald – lees gedecimeerd 🙄 – worden. Foute berekening van de impact van miss Eiko the queen! 😡 De bevestiging van de tweewieler aan de vierwieler was nog niet optimaal waardoor we regelmatig pauzeerden om te verzekeren dat we Eiko niet met kar en al zouden kwijtspelen. 😳 Daardoor konden we ons niet concentreren op het zoekdeel van de tocht: de baasjes kozen al snel voor de wandeltocht zonder het gezoek. 😆 Kwestie van toch zeker op tijd bij de aankomst te zijn om hun magen te kunnen vullen… 🙄 Binnen twee jaar gaan we extra vroeg en perfect uitgerust de uitdaging aan! :mrgreen: Tot dan Hachiko-ers en fans van de Hachiko-ers!

Getagd: , , , , ,

§ 11 Reacties op Op trot door Menen

  • Blij dat jullie ook genoten hebben 🙂 tot de volgende editie 🙂

    nota: vrouwke ziek dus dat betekent extra werk voor mij

    Gegroet verpleger en hulphond Airco

  • tamara schreef:

    ziet er een fundag uit! 😀

  • senesael Veerle schreef:

    wij waren daar ook met onze golden retriever duck en poedel snoeptje .twas een mooie wandeling we hebben ervan genoten we waren in het groepje van airco en de zon was van de party kon niet beter en proficiat met je karretje en wie is eiko grtjs

  • Hanna schreef:

    Jaja, klein beetje tijdsdruk gehad…:D Woeps…. Ik had zelfs geen tijd om foto’s te trekken.
    Maar ’t was wél leuk. Baasjes en hondjes hebben zich geamuseerd.
    En dat zoeken, tja, daar had ik dan beter Erynn voor meegebracht, die vindt zoekspelletjes gewéldig. (baasje zoekt iets minder graag )

  • ramona1981 schreef:

    Het was idd een erg geslaagde dag. Wij kijken ook al uit naar de derde editie.
    Jammer dat we geen foto hebben van Miss. Eiko die in haar koets ligt. 😉

  • Maggy schreef:

    Had ook zo een kar voor Nox, voor moest ik ver gaan en hij moe zijn, maar heb die uiteindelijk verkocht 1 omdat dit enorm veel plaats nam hier (tis hier maar klein) en 2 omdat ik dit toch niet zelf kon bevestigen en of los maken en meestal alleen zit en dus niet kon gebruiken… Enfin.

    Wete dat er nu ne wedstrijd is in de woef, voor mensen die zo een kar hebben via hen?! De mooiste foto ermee kon een prijs winnen. Ale als ik het goed begrepen heb tenminste. Gr M

    • Daphné schreef:

      Ik snap wat je bedoelt… Ik moet hier ook hulp vragen om ze vast te maken. Ik durf er ook nog niet alleen mee op stap: ik vertrouw het nog niet… En Eiko is doof: ik kan haar niet commanderen van erin te blijven.

      Fotowedstrijd: dankje voor de tip!!! Ik koop de woef! 🙂

  • Marcha en Spot schreef:

    Ziet er gezellig uit en handig dat Eiko zo ook mee kon!

  • Petsofme schreef:

    Ik heb ook een fietskar gehad, Reuze handig toch kan je hier dik in de problemen raken. Het is nl verboden dit achter je rolstoel te hebben en je kan bij aanhouding het er zelf moeten inleveren
    Ik heb hem nu niet meer… Tommy haate hem hij was voorop meerijden gewend immers. En acht Remy is zo’n ukkie, die kan er nog wel bij voorop!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Op trot door Menen voor Hulphond Valéas.

Meta

