Beestjes en Baasjes 2011

mei 1, 2011 § 6 reacties

Vorig weekend trokken Valéas en ik naar Beestjes en Baasjes om Monique, vrijwilligster bij Hachiko, te helpen met de demonstraties.
Zondag had Monique ons hard nodig: buiten Niknak, hulphond op pensioen, en Froufrou, puber hulphond in opleiding, was Valéas de enige hulphond aan het werk. Hij voelde haarfijn aan hoe zenuwachtig ik was en haalde al zijn streken uit de kast. Iedereen herkende hem van op tv: hij doet zijn werk schitterend maar is zijn streken na drieënhalf jaar nog niet verloren 😉
Maandag was het er nog drukker: voor ik goed en wel binnen was, hadden al verschillende mensen ons aangesproken over De Hondenschool. We werden dan ook op de foto gevraagd door verschillende fans… Gelukkig was ik een stuk vroeger en dus rustiger en had ik voor de demo voldoende tijd met Valéas geoefend op aandacht voor de baas. De demo – deze keer samen met hulphonden Balder, XXX (van in Dieren in Nesten!!!) en Rasta, meldhond Chester, demohonden Wolf en NikNak en pubers in opleiding Eyleen, Froufrou en Fiero en puppy in opleiding Gossip – ging formidabel super schitterend. Ik was oh zo trots op mijn superhond!

Zoals op elke beurs kregen Valéas en Eiko hun voorraad Farmfood Rawhide. En zoals vorig jaar vond ik weer prachtig speelgoed! Valéas en Eiko kregen een Gourdo van Ruffwear en een Braidz Giraf van Kong!

Zowel zondag als maandag vond Valéas een super speelkameraadje in Isack, een schat van een Rottweiler van twee jaar. Hij was op de beurs om te demonstreren hoe goed hij kon sporten: hij doet namelijk aan dogfrisbee! Als ontspanning mochten de heren eens goed luidruchtig spelen op de afgesloten plaskoer als we die even voor ons alleen hadden… 100% genieten!

Getagd: , , , ,

§ 6 Reacties op Beestjes en Baasjes 2011

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Beestjes en Baasjes 2011 voor Hulphond Valéas.

Meta

