In naam van Hachiko vzw…

februari 4, 2011 § 12 reacties

wil ik de lieve dames van de Inner Wheel Midden-West nogmaals hartelijk bedanken voor de leuke avond gisteren, de bewonderende ooh’s en aah’s en het zalige applaus dat ik nadien mocht ontvangen. Het was een hele eer om te mogen tonen hoe hun petepupje Fiero later zijn baasje gaat helpen door talloze kleine leuke taakjes uit te voeren die voor zijn baas zoveel zullen betekenen. Nogmaals hartelijk dank!

Dit filmpje maakte mijn baasje speciaal voor hen om hen voor te stellen aan Fiero.

Wat Valéas vergeet te vertellen: vorig jaar op Classics ontmoetten we mevrouw Vererfve en raakten we aan de praat over hoeveel mijn hulphond voor me betekent. Mevrouw Vererfve was erg onder de indruk van wat die brave hond aan mijn zijde allemaal kon en dat de vzw Hachiko nog steeds volledig afhankelijk is van giften om hun activiteiten te kunnen voortzetten. Daarop besloot de serviceclub die zij dit jaar zou voorzitten, om Hachiko te steunen. Zij organiseren namelijk jaarlijks een verkoop van champagne en cava om fondsen in te zamelen. Hun sponsoring wordt dit jaar gebruikt om Fiero aan te kopen en op te leiden.

Mevrouw Bossuyt nam gisterenavond onderstaande foto’s van mevrouw Vererfve, mijn mama en ikzelf.

Mevrouw Vererfve, mama en ikzelf

Valéas toonde gisteren ondermeer hoe hij spullen voor me kan oprapen.

Valéas raapt handschoen op

Op onderstaande foto neem ik de cheque in ontvangst in naam van vzw Hachiko. Jullie begrijpen mijn verbaasde blik waarschijnlijk wel: de dames van Inner Wheel Midden-West schenken Hachiko €7000!
overhandiging cheque

Mevrouw Vererfve en alle leden van de Inner Wheel Midden-West, nogmaals hartelijk dank voor de hartelijke ontvangst en de sponsoring voor vzw Hachiko.

Getagd: , , , , ,

§ 12 Reacties op In naam van Hachiko vzw…

  • Prachtig Daphné. Fiero maakt een goede kans op slagen en zijn studiekosten zijn al deels gedekt. Je filmpje toont exact wat onze honden doen. Proficiat!

  • Saskia en Yunah schreef:

    Wow Daphne,

    wat een fantastische gift van de leden van de Inner Wheel Mid-West!En wat heb je een vreselijk mooi en ontroerend filmpje voor ze gemaakt 🙂

    En wat lijk je op je moeder 😀 Leuk om haar nu ook eens gezien te hebben. En de herinneringen aan detijd dat je voor je thesis zat te blokken, kwamen ook bij mij weer boven, met name een foto van Valeas die heel gestudeerd achter een soort catheder stond 😀

    Ik blijf het herhalen, ik vind je een kanjer, met je studies en alles wat je onderneemt en doet!

    Knuf,

    Sas en Yunah 🙂

    • Daphné schreef:

      Hoi Saskia!

      Mama en ik, sjaaah… Okee dan 😛
      Bedoel je het stukje waar Valéas onder tafel ligt terwijl ik aan de microscoop werk, of achter een staander met mijn thesis erop met de bananenplanten op de achtergrond of later waar Valéas naast een infuusstaander staat? Die laatste foto is pas in oktober genomen toen ik aan mijn rug geopereerd was.

      De samenvatting van al die jaren is wel impressionant 🙂 Maar dat is bij iedereen als je alles verzamelt…

      Thanks,

      Daphné, Eiko en Valéas

  • Marcha schreef:

    Wauw wat onwijs tof allemaal!

  • Hoi Daphne,

    Wat onwijs leuk om te zien.
    En wat hoop ik van harte dat onze Fiero het allemaal waar zal maken.
    Dat hij een geweldige hulphond zal worden.
    Wij duimen mee en je houdt me wel op de hoogte.
    Succes met alles en tot gauw weer met nieuws over Veere.

    Lieve groeten fam Rutten
    En een hele dikke knuffel van onze floretty-beestenboel aan Fiero, Felix en Donut

  • Petsofme schreef:

    Het is een mooi Filmpje!
    Geweldig dat er al zo veel geld voor zijn studie binnen is. Hopelijk gaat Fierro een hele goede hulphond worden. Ik wens hem iedergeval een hele goede studietijd toe

  • ramona1981 schreef:

    Wauw, wat een prachtige gift! Fiero z’n studiekosten zijn al halvelings gedekt. Hij gaat dat vast en zeker goed doen. 🙂
    Wat een mooi filmpje, Daphné. Veel herinneringen erin verwerkt, hè. 😉

  • Maggy schreef:

    Ze zullen blij zijn bij hachiko, dat is een hele grote gift!

  • hilde wuyts schreef:

    Hey Daphné

    Superbedankt voor je inspanningen bij Inner Wheel. Wow zo’n prachtig bedrag. Natuurlijk zijn we daar bij Hachiko superblij mee!

    groetjes

  • hannavandenberghe schreef:

    Hiep hiep hoera voor Inner Wheel!
    Super gedaan Daphné!

  • […] speelde er samen met zijn maatjes Airco, Yosca, Piepernel, Wushu, Xaltoen, Speedy, Balder, Enrique, Fiero, Folland, Chester, Inca, Eauty, Wolf, Ryooko, Yankee en Noeki. ‘t Was supergezellig! Thanks […]

  • […] en Rasta, meldhond Chester, demohonden Wolf en NikNak en pubers in opleiding Eyleen, Froufrou en Fiero en puppy in opleiding Gossip – ging formidabel super schitterend. Ik was oh zo trots op mijn […]

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu In naam van Hachiko vzw… voor Hulphond Valéas.

Meta

