Valéas kan vliegen

januari 25, 2011 § 7 reacties

Jaja! Op 8 september 2009 van Zaventem naar Ljubljana en op 11 september 2009 van Ljubljana naar Zaventem! In Ljubljana namen we deel aan het congres. Een onvergetelijke ervaring! Hoe de heen- en terugreis ons verging, kan je hier en hier lezen. Onze reisgenote Elisabeth Ida nam deze prachtige foto’s, waarvoor dank.

Valéas toont ons ticket! PET IN CABIN!
Pet in cabin!

Wachten op het vliegtuig in Ljubljana.
Valéas being soooo good!

Valéas met onze knabbeltjes om niet reisziek te worden.
Valéas holding our chewies to concur the travel sickness

Valéas naast me in het eerste mini vliegtuig.
Valéas and I on board!

Valéas aan mijn voeten in het tweede groter vliegtuig.
Valéas at my feet

Getagd: , , , ,

§ 7 Reacties op Valéas kan vliegen

  • Hé, zo leuk 🙂 eens wat jaartjes terugkeren, terug in de tijd zonder teletijdsmachine:)

    Mooie foto’s btw en nu ik erover nadenk misschien vliegt Airco ook 🙂 Hij kan dat al een beetje vliegen … maar wel BUITEN !! lol

  • Marcha schreef:

    Leuke foto’s! Moest je nog veel van tevoren regelen om Valeas mee te kunnen nemen? Lijkt me wel leuk om zo met je hond naast je te mogen vliegen 🙂

    • Daphné schreef:

      De organisatie waarvoor ik naar dat congres ging, regelde toen alles. We hadden alle papieren bij, alle nodige inentingen en handtekeningen van de dierenarts, en natuurlijk zijn bagage 😉
      Eigenlijk heb ik toen alles op de blog gezet om het zelf ook niet te vergeten!

      Toen Eiko nog aan het werk was, heb ik een poging ondernomen om haar mee te nemen naar Estland. Dat is niet gelukt: “het vliegtuig zit te vol” wat een grove leugen was, bleek achteraf.
      Nu ja, als reus Valéas in een mini vliegtuigje past, zelfs een keertje zonder extra plaats voor hem… Ok ik heb korte benen, toegegeven…

      Het vliegen zelf is niet zo fijn, daar ik me dan toch wel wat gevangen voel. Het feit dat mijn hulphond ook ter plaatse me kon helpen, daarvoor deed ik het! In Estland was ik echt mijn handen af zonder Eiko.

  • brigitte schreef:

    Is toch wel heel fijn dat valéas mee mocht in het vliegtuig:-) en kan ik goed geloven dat toen Eiko niet mee mocht,het precies was of je handen af waren.

  • Koen schreef:

    Mooi inderdaad he, eens terug in de tijd, toont ook aan dat sommige maatschappijen weer betere service hebben dan andere. Mooie fotokes 🙂

  • ramona1981 schreef:

    Leuke foto’s, een nog niet zo grijs snoetje van Valéas. 😉

  • hannavandenberghe schreef:

    Brrrrr… vliegtuigen… :s
    Niet m’n favovervoersmiddel…

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Valéas kan vliegen voor Hulphond Valéas.

Meta

