Me and my cigar!

januari 15, 2011 § 4 reacties

Elke week krijgen Valéas en Eiko hun Farmfood rawhide… Eiko krijgt een lapje en Valéas een vlecht of een sigaar, een uitdaging op maat waar ze ongeveer even lang op sjieken en smikkelen! Eiko kon ik moeilijk fotograferen, Valéas des te vlotter daar hij in zijn halfhoogslaper lag.

Just me and my cigar!

Cutie pie!

Close-up! Notice mijn mooie tag met baasje haar telefoonnummer!
Proud dog!

Nog foto’s? Dat meent ge niet…
What? More pictures?

*Diepe zucht* Ik wil ook beginnen sjieken en smikkelen!
*sigh* more pictures...

Getagd: , , , , ,

§ 4 Reacties op Me and my cigar!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Me and my cigar! voor Hulphond Valéas.

Meta

