100 thinks I like

januari 8, 2011 § 8 reacties

Gezien bij Fenne, even nagedacht en er vervolgens zelf aan begonnen. Baat het niet, dan schaadt het niet.
De volgorde in deze lijst is niet van belang!

  1. Valéas en Eiko
  2. romantische films
  3. losloopwandelingen
  4. mensen helpen
  5. appelcrumble
  6. maredsous dubbele room
  7. welbepaalde series :mrgreen:
  8. vrij rondtrekken door een stad bij mooi weer
  9. Valéas dingen aanleren
  10. deze blog bijhouden 😆
  11. mijn fotografiekunsten optimaliseren
  12. de geur van slapende hond
  13. Eiko’s gesnurk
  14. Valéas knuffelen op zijn hoogslaper
  15. welbepaalde gezelschapsspelletjes
  16. dingen bedenken, ontwerpen en uitwerken
  17. leuke plantjes kweken zoals die van bananen, ananas, frambozen en pompoenen en ook aardbeien
  18. leuke sjaals
  19. ontspannen ongedwongen winkelen
  20. uitkijken naar iets in de concrete toekomst
  21. hartverwarmende filmpjes over assistentiehonden
  22. stubru
  23. puppies :mrgreen:
  24. puntje 2, 3, 8, 9, 11, 15, 16 17, 19 (en andere dingen) samen doen met mensen die ik graag heb
  25. Hachiko helpen
  26. vrijheid
  27. zon, warmte, haardvuur
  28. spaghetti
  29. hutsepot (vooral die van mama :oops:)
  30. papa’s juliennesoep met tomaat
  31. warme cake met veel appel in 🙂 (er staat hier precies veel eten in :oops:)
  32. Eclips’ pin
  33. blogs van pups en andere toffe individuen
  34. die warme blonde god die zich ’s avonds tegen me ploft op bed, rug aan rug als wou hij zeggen “ik ben hier hoor en ik blijf hier”
  35. propere hondenoren
  36. redeneringen en berekeningen die prachtig kloppen
  37. Aveve City
  38. The grashopper
  39. mijn velouren broeken
  40. ikea
  41. mijn superwarme botten
  42. échte kaartjes krijgen
  43. kadootjes uitzoeken speciaal voor die persoon en ze bezorgen
  44. kadootjes krijgen die écht bij me passen
  45. spaarzaam zijn met de rest van deze puntjes… Wordt vervolgd!
§ 8 Reacties op 100 thinks I like

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu 100 thinks I like voor Hulphond Valéas.

Meta

