Fenne’s fotoshoot

december 29, 2010 § 16 reacties

Vorige week zat de langverwachte CD-rom in de bus met de foto’s die Fenne nam tijdens het super Sinterklaasweekend en ons hier liet voorproeven.

Hier kunnen jullie mijn selectie bekijken van de foto’s die Fenne maakte in een volledige slideshow.

Hieronder volgen enkele foto’s die ik bijzonder mooi, speciaal, typisch, … vind.

Op deze foto zag ik vorige week plots hoe grijs Valéas geworden is.
Valéas' white snout

Dit vind ik een prachtige foto van Eiko. Haar grijze baard staat haar wijs.
Eiko saying please

Ik speel piano op haar kont… Na vijf jaar toch nog een duidelijke foto.
Playing the piano on her back

Daphné plaagstaart… Net zoals papa en opa… 😳
Teasing Valéas...

Teasing Valéas...

Valéas de reus!
Me and my giant!

Valéas opent de voetplank met zijn neus.
Moving up the footrest

Valéas sluit de voetplank met zijn poot.
Putting down the footrest

Valéas trekt mijn muts uit…
Taking off my cap

en nadien ook mijn handschoenen!
Taking off my gloves

Nog een laatste foto van mijn prinses Eiko.
Queen Eiko

Getagd: , , , , ,

§ 16 Reacties op Fenne’s fotoshoot

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Fenne’s fotoshoot voor Hulphond Valéas.

Meta

