Kerstcadeau van de hondenfluisteraar

december 27, 2010 § 7 reacties

Op kerstavond kreeg ik – en Eiko en Valéas via mij – een zalig cadeau: het boek “Be the pack leader” van hondenfluisteraar Cesar Millan. Ik ben nog altijd op zoek om een betere baas te worden, wat een eigenschap is van een goeie baas. Dit boek stond dus hoog op mijn verlanglijstje!

Heb ik dat nu goed gehoord? “Be the pack leader” ?!
Did you see this?

Ha ha ha! Jullie denken dat die man op dat boekje gaat maken dat ik kei volgzaam ga worden? Not!
You think I'll obey because of this?

Dit is zo belachelijk dat ik gewoon ga slapen en doen alsof dat boek er nooit geweest is!
*sigh* stupid book

Stiekem lees ik dus het boek en ga ik de nieuwe technieken toepassen om dingen aan te pakken die ik al jaren ken, maar waar dit boek nu een andere blik op zal werpen… Je zal wel zien Valéas, je gaat ’t super vinden!

Ik kreeg ook mijn favoriete film op DVD, een supermooie miniserre, tuinhandschoentjes met lieveheersbeestjes op mijn maat en zaaigoed voor in de serre! Supercadeautjes!

Getagd: , , , , ,

§ 7 Reacties op Kerstcadeau van de hondenfluisteraar

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Kerstcadeau van de hondenfluisteraar voor Hulphond Valéas.

Meta

