Valéas wordt grijs…

december 24, 2010 § 8 reacties

Toen ik de foto’s van Fenne’s fotoshoot op – een keischone – CD – gepersonaliseerd met Valéas’ snoet op – in de bus kreeg, heb ik de reeks wel vijf keer bekeken! Kei schoon…

Wat me meteen opviel: Valéas is grijs aan het worden! Een snorretje en een hint van een bril… 😯 Ik maakte voor mezelf – en voor jullie – een vergelijkende fotoreeks van zijn smoelwerk :mrgreen:.

Valéas zomer 2007. Koeierost!
Taking a picture again?

Valéas winter 2007-2008. Een mini wit snorretje…
I have a jumbone!

Valéas zomer 2008. Koeierost! Met een lichte verbleking?
Valéas and Charlie at the doggroomer

Valéas winter 2008-2009. Overduidelijk een witte snor!
My lights!

Valéas zomer 2009. Toch wat bleke mèches hé?
Alternate use for coolkeeper band

Valéas winter 2009-2010. Koeierost in de sneeuw met duidelijk enkele grijzere haren…
My beautiful boy...

Valéas lente 2010. Duidelijk grijzend…
Take the papers

Valéas zomer 2010. Nog iets grijzer…
Valéas

Valéas winter 2010-2011. Nu ook met ietwat grijzende bril…
Help me?

Hier en nu is Valéas dus vijfenhalf jaar.

Ter vergelijking. Een reeks van Eiko.

Eiko zomer 2005, achtenhalf jaar.
Freaky Eiko

Eiko winter 2007, tien jaar.
Sandy nose

Eiko zomer 2009, twaalfenhalf jaar.
Eiko

Eiko herfst 2010, bijna veertien jaar. Hier samen met haar wijze grijze broer Eros.
Brother and sister, Eros and Eiko

Op de foto’s van Fenne verschoot ik hoe zwart Eiko nog is, en hoe grijs Valéas al is… 😆 Op een grotere selectie van de fotoshoot dan dit proevertje gaan jullie nog héél even moeten wachten :mrgreen:. Maar geloof me maar al op mijn woord. En bovenstaande fotoseries. Valéas wordt al grijs…

Getagd: , , , , ,

§ 8 Reacties op Valéas wordt grijs…

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Valéas wordt grijs… voor Hulphond Valéas.

Meta

