Kerstcafé en doggies for life

december 20, 2010 § 5 reacties

Zaterdag trokken we langs volledig vrije banen door een prachtig wit landschap naar Hachiko’s Kersteditie van het maandelijkse hulphondencafé. Toen we aankwamen begon het prachtig te sneeuwen waardoor de terugrit echter andere koek was… 😡 Samen met Feta, Folland, Facile, Fiero, Frostie, EQ, Eauty, Delux, Boske, Alfa, Airco, Yves, Youssef, Yosca, Yellow, Xaltoen, Woopie, Ufo, Real, Pierke, Ouska, Niknak, Nefis genoten Valéas, Eiko, papa en ik van een héél toffe avond en ik vooral van de superlekkere wafels en truffels…

Foto’s vind je bij Yosca en Airco!

flyer doggies for life

Zondag trokken we zoals geblogd naar het noorden richting Doggies for life! 😀 Net als zaterdag lagen de banen helemaal open tijdens de gezellige heenrit met mijn carpool-partners, hun zoontjes en hun hond Daylight. Nadien begon het te sneeuwen waardoor de terugrit dubbel zo lang duurde als de heenrit… 😡
Ter plaatse besloten we ons te wagen aan de korte wandeling. Pieter, Feta’s gastpapa, wandelde met ons mee zodat we zonder problemen konden terugkeren als het pad ontoegankelijk bleek. Danku daarvoor Pieter! Ook danku Hanna dat ik uw supersterk ventje een paar uur mocht lenen! 😆 Eén plaats zag er rampzalig uit, maar bleek geen enkel probleem. 🙂 Even later had ik toch enkele duwtjes in de rug nodig van Pieter… En een stuk verder leek het pad even op een pas geploegd bevroren veld. 😡 Gelukkig hebben enkele super lieve mannen me toen terug op het rechte pad geholpen. Of ik bang was? Nee! Er waren genoeg honden aanwezig die we hadden kunnen optrommelen om hen vast te binden voor de rolstoel 😆 Na even googelen vond ik hier deze foto ter illustratie van mijn reddingsfantasietje :mrgreen:

Dogs pulling wheelchair

De wandeling door het besneeuwde bos was zalig! Véél te lang geleden… Eiko trippelde de hele wandeling gezwind voor ons uit tot dat Pieter haar leiband aandeed: vanaf dan sjokte ze dik tegen haar goesting achter ons aan. 😆 Valéas speelde super met Daylight en andere honden die ons inhaalden en mochten spelen! Ze bleven allemaal super in onze buurt en lieten de anderen super flink met rust. Zalig! Valéas liet ook zijn kleine kantje zien telkens hij aangelijnd moest wandelen… 😆 Zo kon niemand ons vergeten :mrgreen:

Wonderful forest!

Daylight and Eiko walking

Fun in the snow!

271 wandelaars en 207 honden waaronder Hachiko-ers Ramona, haar mama, papa en meldhond Yosca maakten er een super eerste editie van! Woensdag trekken ze naar het glazen huis van Music for Life en weten we hoeveel deze zalige wandeling opbracht. 😀 Christine, Ilse en Hanna, jullie hebben dat super gedaan! Aan iedereen die me gisteren hielp: dankjewel! 😀 Dankje carpool-partners, dankje aan alle wandelaars die ons voorgingen om de sneeuw goed aan te stampen, dankje sterke mannen voor dat duwtje in de rug om terug op het rechte pad te geraken, dankje iedereen die er zo’n super dag van maakte! 😀

Ik vind het wel jammer dat Eiko en ik geen coole rode Music For Life Sjaal heb gekregen… 😦 Ik had nochtans twee keer (!!!) kei lief gemaild naar het Sjaalwijf… maar baasje heeft haar niet gevonden op die giga mega toffe Doggies For Life.

Beste sjaalwijf Linde,

Ik ga op 19 december 2010 met mijn ‘zus’ Eiko naar Herselt wandelen als Doggie for Life.
Hier vind je alle informatie: http://www.dog-e.be/doggiesforlife2010/

Ga je daar astublieft ook je sjaals verkopen? Ik wil er ook één!!!

Liefs,

Hulphond Valéas
ook in naam van gepensioneerde hulphond Eiko

https://valeas.wordpress.com

Hallo Sjaalwijf?

Mag ik zondag een sjaal van je kopen?
Laat je weten of je al dan niet komt?

Bonjours en kusjes!

hulphond Valéas
https://valeas.wordpress.com

Suggesties hoe baasje die mega sjaal voor ons drie toch nog onder de kerstboom kan krijgen? 😀

Getagd: , , , , , ,

§ 5 Reacties op Kerstcafé en doggies for life

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Kerstcafé en doggies for life voor Hulphond Valéas.

Meta

