Halloween!

november 1, 2010 § 8 reacties

Voor het eerst sinds de operatie gingen we een avondje stappen: het Hachiko Halloween HulpHondenCafé 😀 ! De poort was prachtig versierd, de rook was héél griezelig, de heks was zo écht dat iedereen kippevel kreeg 😯 en ik een uur heb nagedacht van waar ik haar gezicht toch kende, de hutsepot was lekker, de sfeer gewéldig halloweenish :mrgreen: , het gezelschap ronduit zalig 😀 , de honden waren prachtig verkleed, de puppies waren geniaal schattig al vonden Eros en Eiko dat minder geniaal toen ze holder de bolder kwamen afgeworsteld.

Dankje Cathy, Regi, Jelle en alle organisatoren! 😀 Dankje Regi voor dit superfilmpje dat de sfeer écht goed weergeeft! 😀 Geef toe, de heks op 4min27sec is écht scary 😯 …

Valéas ging verkleed als piraat en Eiko had een vette spin op haar halsband! Wat vinden jullie van Valéas’ kostuum? Het kostte Anne-Catherine bloed, zweet en tranen om het voor drie minuten aan te krijgen… Notice the wooden leg! 😀 En het ooglapje dat al weer verschoven was 🙄 …

Valéas the pirate

Valéas the pirate

Eros en Eiko poseerden… Het viel ons echt op dat ze broer en zus zijn… Merken jullie het ook? Ze zitten dezelfde puppiezit, liggen beiden als zeehonden :mrgreen: en kijken beiden héél schattig doch ietwat verdwaasd…

Brother and sister, Eros and Eiko

Brother and sister, Eros and Eiko

Omdat het zaterdag zo fijn was, ik geen hoofdpijn had en eigenlijk écht zin had om in te gaan op de uitnodiging van Antoon, versierde ik gisteren vervoer naar de halloweenparty van Antoon en Donut. We socializden, babbelden zalig véél met Leen, lachten nog eens goed met de defecte gaydar van Antoon, deden ettelijke pogingen om Donut duidelijk te maken dat ze het speeltje kreeg als ze blafte (Valéas blafte telkens rapper dus kreeg hij het speeltje…) en genoten met volle teugen van Eiko, Valéas, Yankee en Donut te zien genieten.

Leen, Yankee zijn piratenkostuum is ronduit prachtig!!!
Antoon en compagnie, ik heb me supergoed geamuseerd! Het was écht fijn!
Donut, ge zijt gewéldig! Nu nog uw ruwe haren kwijtspelen zoals Eiko twaalf jaar geleden deed en ge wordt een mega hulphond! Oh ja, je bent knap met je sterretjes maar zonder val je al genoeg op :mrgreen: .

Donut goes Sterrenhond
Donut sterrenhond

Donut sterrenhond

Getagd: , , , , , , ,

§ 8 Reacties op Halloween!

  • Tamara schreef:

    dat zag er supergezellig uit, gaaf de costums!

  • cathy schreef:

    t’was idd bereleuk. Een geslaagde avond zowel voor baasjes als hondjes

  • Marianne en Lex schreef:

    Wow, wat een leuke foto’s! Die met dat houten been, haha.

    Wij vieren dat hier helemaal niet, nergens een haloween party te bekennen. (Of ik wordt gewoon niet gevraagd, hihi).

  • Maggy schreef:

    Ja ik vond geen vervoer en of hulp dus kon er niet bijzijn… Enfin.
    Vorig jaar had Nox een spinnenpak aan. Had ik nog speciaal gekocht want alleen zelf maken ging ook niet.
    Ik ken niet al de honden bij naam, maar de hond (golden denk ik) met zwart pak aan met witte botten op vond ik het leukste, ale voor zoverre ik het zag opt filmpje e.
    De heks bedoel je dan Sandy?

  • Sandra en Tommy schreef:

    Wat ziet dit er allemaal leuk uit!
    Geweldig kostuum Valeas alleen dat zwaard… is dat nou niet een beetje gevaarlijk?

    En Eiko wat een super pose met je broer.
    Heb je minder zorgen gehad in je leven? Minder grijze haren???

    Zo’n Feesie lijkt mij ook wel leuk… van Tommy valt ook wel iets leuks te maken 😉

    • Daphné schreef:

      Het zwaard is helemaal plastic hoor 😉

      Eros is altijd al sneller grijs geweest… Hij heeft in z’n jonge jaren wel veel meer gewerkt dan Eiko…

      Van Tommy valt ALLES te maken met kam en schaar… Ik zag zo al foto’s van een poedel, geknipt als kameel 😀

  • Kirsten schreef:

    Wat klinkt dit heerlijk allemaal! Zulke mooie feesten worden hier nou echt nooit gegeven, helaas. Fijn dat je je goed genoeg voelde om lekker mee te doen. Valéas was een wel heel knuffelige piraat, haha. Met zo’n look krijgt hij het vast niet voor elkaar om een schip te kapen…. 😉

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Halloween! voor Hulphond Valéas.

Meta

