Live vanuit UZ Gasthuisberg

oktober 9, 2010 § 17 reacties

Zoals mama al schreef als reactie op het vorig bericht, is de operatie goed verlopen. Ik ga stap per stap vooruit en sinds woensdag was ik goed genoeg om weer voor Valéas te kunnen zorgen en ben genoeg genezen opdat Valéas me zou kunnen helpen met kleine zaken zoals allerhande dingen oprapen, de bel aangeven, hulp halen als ik me bijvoorbeeld verslik, enzovoort. Mama durft me nu gelukkig ook weer een tijdje alleen laten 😉

Valéas was zo blij terug bij zijn baas te zijn en eindelijk terug een hele reeks kleine taakjes (liggen, op je mat, kom naast me, kom hier, raap dit op, wees rustig) te krijgen. Na commando één (ga liggen) plofte hij met een enorm opgeluchte kreun tegen mijn rolstoel en bleef liggen. Sindsdien is hij zo gehoorzaam, rustig, behulpzaam, kortom ronduit voorbeeldig.

Momenteel heb ik slechts twee slangetjes meer. Sinds Valéas er is, ga ik dus ook op stap in het ziekenhuis. Mama nam daarnet een foto van onze constellatie…

How we manage in the hospital

Woensdag gingen we voor het eerst voorzichtig naar beneden, dan even naar het winkeltje, gisteren even in de zon zitten beneden en vandaag twee uur buiten in de zon aan de vijver gezeten samen met papa en Eiko die op bezoek kwamen! Eiko komt namelijk op bezoek als gewone huishond en mag het ziekenhuis dus niet binnen. Nog twee andere huishonden lagen rustig aan de vijver van het ziekenhuis, blij en gerust om even bij hun zieke baas te mogen zijn. Genieten tot en met!

Getagd: , , , ,

§ 17 Reacties op Live vanuit UZ Gasthuisberg

  • Saskia en Yunah schreef:

    Lieve Daphne,

    wat ben ik blij met deze goede berichten! En wat heerlijk dat je Valeas bij je hebt en dat je er zo af en toe lekker even uit kunt met zijn hulp en steun 😀 De hele dag maar in bed liggen daar wordt je ook niet vrolijker, en niet beter, van 🙂 Ik ben blij dat je lekker in het zonnetje kunt zitten en zo toch ook een beetje kunt meegenieten van het mooie najaarsweer. En wat een leuke foto van jullie twee zo samen in het ziekenhuis! Hou nog even vol, sterk nog wat meer aan en dan snel weer thuiskomen! 😀

    Veel beterschap en liefs,

    Saskia en Yunah 🙂

  • Pliske schreef:

    Hoi Daphné,
    Fijn om dit goed nieuws te vernemen. Samen met Branca, Dinya en Gisha wensen wij jou een heel spoedig herstel!!
    Groetjes

  • Jen schreef:

    I’m glad you’re healing and enjoying Valéas. Wish Eiko could come in the hospital, too. She’s no ordinary housepet. 🙂

  • Tamara schreef:

    Hallo Daphné,

    Erg blij te leze dat het beter gaat met je.
    Wat is Valéas een schatje.

    dikke knufs van hieruit
    Tamara
    xxx

  • arendje schreef:

    fijn dat het zo goed gaat, blijft Valeas ook ’s avonds bij je

    Groetjes Arendje en Ponto

  • Hey Daphne en Kanjer,

    Wat fijn dat jullie sameen kunnen zijn en wat fijn dat alles goed is gegaan! Hopelijk kan je snel weer naar huis.

    Veel liefs en knuffels,

  • Rienke en Zoogle schreef:

    Lieve Daphné,

    Wat fijn om weer wat van je te horen, en te zien dat je alweer zover bent, dat je kunt genieten van het mooie weer! Wat fijn dat Valeas bij je blijft slapen en alweer wat werk voor je kan doen. Beterschap en hopelijk mag je snel naar huis.

    Rienke en Zoogle

  • Dorien en Vino schreef:

    Hey Daphné en Valéas,

    Wij zijn blij dat het goed gaat met jou.
    We hopen dat je vlug naar huis mag.
    veel beterscap.

    Dorien en Vino,
    En bonjour voor Valéas van Vino

  • An schreef:

    Dag Daphné,

    Leuk dat te lezen allemaal.
    Stap voor stap… Nog veel sterkte!

    Groetjes,
    An
    en een iets te enthousiaste Woef-Waf van Grayling

  • Koen schreef:

    Fijn jou terug te lezen, doe zo verder, en vele beterschap!

    Koen

  • hilde wuyts schreef:

    Hey Daphné
    Blij te lezen dat alles goed verlopen is en dat je beetje bij beetje herstelt.
    Hopelijk zien we je snel weer een keertje op een of ander Hachiko-moment.
    groetjes en een aboike van de “Gele”

  • Maggy schreef:

    Had je al gehoord via sms en chat toch nog veel beterschap.

  • ramona1981 schreef:

    Hey Daphné & Valéas,

    Daar ben je weer! Fijn dat het weer beter met je gaat en dat je ondertussen ook weer thuis bent. Hopelijk is het allemaal een beetje meegevallen?
    Valéas zal je vast en zeker gemist hebben in de dagen dat hij niet bij je kon zijn.

    Knufke van mij voor jou,
    en bonjourke van Yosca voor Valéas.

  • Marianne en Lex schreef:

    Goed om te lezen dat het al weer beter met je gaat! Geweldige foto met jou en Valéas en stellage in het ziekenhuis.

    Hoop dat je snel weer naar huis gaat, en ondertussen super dat Valéas bij je is.

    Marianne en Lex

  • Sandra en Tommy schreef:

    Ik weet niet waarom ik geen mails meer van je krijg per email om up to date te blijven , mischien omdat ik mijn wordpress site heb gestopt? Maar ik ben dus behoorlijk achter. Zag wel je foto’s op flickr enzo.

    Heb me nu gelijk weer aangemeld want dit is niks
    en ik maar denken dat jij niks schreef…..

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Live vanuit UZ Gasthuisberg voor Hulphond Valéas.

Meta

