Liesel, Erynn en Fèta op bezoek

september 28, 2010 § 19 reacties

Morgen vertrekken we naar Gasthuisberg UZ Leuven waar ik een operatie aan mijn rug moet ondergaan. De staven van de scoliosefusie worden weggenomen daar deze ontstoken zijn. Ik ben dus eventjes out.

Vandaag kwam Hanna me nog even voltanken met energie, gelach en puppiekusjes! Knappe zussen Liesel en Erynn kwamen spelen met Valéas en Eiko. Hun kersverse kleine broer Fèta, hulphond in spe, was ook van de partij…

Valéas speelde, croste en genoot met volle teugen van de zalige speelkameraadjes Liesel en Erynn. Het was zo fijn dat zelfs Eiko – bijna 14 jaar oud – een hele poos mee ravotte, holde, eigenlijk gewoonweg tikkertje speelde! Eiko deed nadien een middagdutje. Valéas slaapt al de hele avond als een roos in zijn bedje…

Hieronder een fotografische impressie, met dank aan Hanna!

Valéas en Erynn dagen elkaar uit…
Valéas en Erynn

Ja! Tikkertje!
Valéas en Erynn spelen tikkertje

Liesel doet ook mee!
Valéas Liesel Erynn

Valéas Liesel Erynn

Fèta rolt in het gras…
Fèta rolt!

Fèta speelt met mijn sleutels die succesvol werden ingezet als ruilmateriaal voor ondermeer een dode muis…

Fèta apporteert enthousiast de eetpot van poes Juliet! Bravo Fèta!
Fèta met eetpot

Fèta holt met eetpot

Liesel laat zich onderzoeken door Valéas…
Liesel en Valéas

Ook Fèta wordt eens besnuffeld…
Valéas en Fèta

Slimme Liesel doet een flinke ‘knie’!
Liesel 'knie'

Ik ben populair… :-p
Fèta Erynn Liesel

Eens hij moe was, kwam Fèta even op mijn schoot in een Daphné-houtgreep…
Fèta bij Daphné

Ps: Ondertussen gingen Valéas, mama, tante en ik ook een weekje ons batterijen opladen in het zonnige Italië. Onze avonturen horen jullie binnenkort, natuurlijk ook geïllustreerd met zonnige foto’s!

Getagd: , , , , , , ,

§ 19 Reacties op Liesel, Erynn en Fèta op bezoek

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Liesel, Erynn en Fèta op bezoek voor Hulphond Valéas.

Meta

