Genieten van het strand

september 26, 2010 § 3 reacties

Bij het doorbladeren van Valéas’ flickr fotoset kwam ik deze foto tegen die me liet glimlachen. Voor het eerst sinds jaren, was ik weer eens écht op het strand, vlakbij de zee! De afhankelijkheid van een persoon die me voortduwde, die ik moest vertrouwen, woog zéker op tegen het genieten van het strand…

Klik op de puzzel om hem te maken! Alle vorige puzzels kan je terugvinden door hier te klikken.

Click to Mix and Solve

Verschillende badplaatsen hebben reeds zo’n manuele strandrolstoelen met assistentie tijdens de zomermaanden. Voor meer informatie kan je terecht bij Intro en de provincie West-Vlaanderen. Ik hoop stilletjes dat deze rolstoelen in de toekomst ook tijdens de wintermaanden uitgeleend kunnen worden voor die zalige winterse strandwandelingen. Hetgeen ik het allerliefste zou willen, is een elektrische strandrolstoel (zoals deze) die op dezelfde manier ter beschikking wordt gesteld aan wie hem wil gebruiken… Zo zouden Valéas, Eiko en ik zelfstandig volledig ontspannen kunnen wandelen op het strand, met of zonder vrienden die me sowieso niet hoeven voort te duwen…

§ 3 Reacties op Genieten van het strand

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Genieten van het strand voor Hulphond Valéas.

Meta

