Harig ondersteunend warmtekussen

september 7, 2010 § 10 reacties

Elke avond wordt ik zo goed mogelijk in bed gelegd. Ik kan me namelijk niet draaien of bewegen in bed. Ik lig stil en als ik niet goed lig, doet het pijn en moet ik hulp vragen om gedraaid te worden. 😕 Ik slaap – zoals elke mens – liefst goed door. ’s Avonds wordt ik dus quasi perfect in bed gelegd tot er niks meer is dat mogelijks pijn kan doen.

Gisteravond deed mijn heup pijn: ik had me enorm ingespannen om mee te werken terwijl papa me in bed positioneerde met de verschillende kussens. Eens ik helemaal goed lag, deed mijn heup nog steeds pijn… 😦 Spierpijn door me in te spannen. 😡

Op mijn vraag – fluisterend, om mijn ouders niet te alarmeren – sprong de harige blonde god op bed en legde zich tegen mijn onderrug. Ik twijfelde even of hij wel goed lag. Ongerust was ik niet: met enkele woordjes kon ik hem verleggen of weer van het bed sturen. 😉

De steun tegen mijn onderrug deed deugd. Zijn lichaamswarmte die even later door de dekens drong, was zalig. Mijn spieren ontspanden, de pijn ebde weg en ik dommelde in. 😀

Zalig zo een harig ondersteunend warmtekussen, bestuurbaar met de stem. :mrgreen:

Ps: met dank Sandy, Kwiek (RIP) en Xaltoen voor de tip…

Getagd: , , , ,

§ 10 Reacties op Harig ondersteunend warmtekussen

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Harig ondersteunend warmtekussen voor Hulphond Valéas.

Meta

