Herinneringen in puzzelvorm

augustus 29, 2010 § 7 reacties

Donderdagavond ontdekte ik hoe zalig ik puzzelen we niet vond en hoe handig online puzzelen wel niet is: nooit stukjes kwijt én alles binnen handbereik!
Vrijdagavond besefte ik hoeveel prachtige herinneringen ik deel met anderen.
Zaterdag besloot ik om dit te combineren: puzzels van herinneringen…

Vanaf nu verschijnt hier elk weekend een nieuwe zelfgemaakte puzzel van een herinnering, een moment, een persoon die me bijblijft. Ik hoop dat jullie genieten van de puzzel, het korte verhaal achter de foto en natuurlijk ook van de uitdaging om de puzzel zo snel mogelijk te maken. 😉

Op de eerste puzzel zie je Stephanie, haar Ezra en Valéas.
Zoals gevreesd kwamen we thuis van deze wandeling met een mud-coated retriever… Niet Valéas – op kot berucht om zijn modder-parfum én -spoor – maar Ezra had genoten van een deugddoend modderbad… :mrgreen:
Momenteel is Ezra ziek en kan ze onze duimen héél goed gebruiken. Knuffels voor deze witgouden schat en haar baasjes…

Click to Mix and Solve

Klik op de foto om eraan te beginnen! Als je de snelste was, stoef er gerust mee in de reacties hieronder… 😉

Getagd: , , , ,

§ 7 Reacties op Herinneringen in puzzelvorm

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Herinneringen in puzzelvorm voor Hulphond Valéas.

Meta

