Zalig proeven

augustus 28, 2010 § Een reactie plaatsen

Gisteren gingen Catherine en ik uit eten in restaurant Fonteinkerse. Het feit dat ook onze chauffeurs/ouders :mrgreen: in het zelfde restaurant tafelden, had niemand door. 😀

Catherine, dankje voor de zalige avond! 😀 Ik vond het écht lekker en de tijd vloog voorbij. 😳

Gisteren gingen we op stap! Jiha! 😀 Eiko was diep ontgoocheld 😦 en boos 👿 dat ze niet mee mocht maar dat drukte de pret niet. Op restaurant paste ik moeilijk onder het tafeltje dus heb ik me tegen de rolstoel van mijn baasje gelegd. Toen baasje merkte dat ik toch wel wat in de weg lag, verhuisde ze me plots… 😐 naar een andere rolstoel! 😮 Zo lag ik uit de weg en kon Catherine proeven van het fenomeen hulphond. 😉 Naast de rolstoel van Catherine lag ik eigenlijk heel goed en heb ik dan maar een dutje gedaan.

Die avond bleek het gastgezin van Mongo daar ook te dineren! Mongo is een héél enthousiaste bruine labrador die zijn energie nooit kwijt had gekund in een job als hulphond en bijgevolg besloot brandweerhond te worden, net als zijn broer Midnight die nu Tsico noemt. Bovendien bleek die dame een goede vriendin te zijn van Maria, wiens gastpupje Croepoek heel onlangs zijn hogere studies aanvatte en op kot ging in het Hachiko-centrum. Het leek wel gisteren toen ik Maria ontmoette op het hulphondencafé waar ik een spel speelde met haar kleindochter (en verloor :oops:) en ze me vertelde dat ze binnenkort een pupje zou mogen opleiden tot hulphond. Enkele maanden later trakteerde Maria het héle café met croepoek, ter ere van haar pupil Croepoek, het überschattige bolletje wol dat daar speelde met zijn C-klasgenootje. 😀 Zowel dit jaar als vorig jaar ontmoette ik haar op de demo-promo-toer op de Gentse feesten waar Croepoek elke keer “plots zo groot en flink” was geworden! Zo groot dat hij deze week al vertrok op kot… 😯 De tijd vliegt!

Croepoek en Maria, Gentse feesten 2009

Croepoek gives a paw to her host mum

Croepoek en Maria, Gentse feesten 2010

Croepoek and his host mum

Alle foto’s die ik heb van Croepoek, vind je hier.

Getagd: , , , , ,

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Zalig proeven voor Hulphond Valéas.

Meta

