Fun met Erynn en Darco

juli 12, 2010 § 4 reacties

Zondag kwamen Erynn, Darco en hun baasjes op bezoek! We hebben superveel gespeeld! 😀 Darco is de max maar Erynn vond ik ook steeds leuker 😛 . Zij hadden mijn oude roze rolstoel geleend omdat Hanna enkele weken in de gips moest. Met mijn rolstoel kon ze ondanks die gips toch nog gaan wandelen met haar schatten.

Darco, Hanna en Erynn

Nu ze terug kan stappen, brachten ze de rolstoel terug. En ze hadden een superleuk speeltje mee!!! 🙂 Wiehoeee!!! 😀 Zalig ding! :mrgreen:

Dive Dummy Karlie

Deze week vertrekt Darco op kot, naar de universiteit om geleidehond te worden. We hebben hem nog allemaal een dikke knuffel en zoen gegeven… ’t Ga je goed lieve knappe woes!

Darco pup

Darco

Getagd: , , , , ,

§ 4 Reacties op Fun met Erynn en Darco

  • ik , hoewel ik mijn ganse leven ( 68 jaar ) honden heb gehad steeds wat me terug verbaast hoe slim en trouw honden zijn. de pup die naar de universiteit gaat doet me ook enorm denken aan onze Wendy , een golden cocker spaniel, die net dezelfde snoet had en een onvergetelijke hond is gebleven .Dit grijpt me enorm aan.

  • Hanna schreef:

    ’t Was heel leuk zondag! Merci voor de leuke namiddag. Zowel baasjes als hondjes hebben zich geweldig geamuseerd. Erynn was nog ietwat actief ’s avonds (maar die krijg je onmogelijk moe). Darco heb ik niet meer gehoord. Die was heel diep verzonken in dromenland.

    @Gustaaf: Darco zal ook altijd in m’n hartje blijven zitten. Tis een heerlijke, lieve hond. Een hartenbrekertje die je niet onberoerd laat.

  • Miss Poedel schreef:

    Gezellig hoor, Ik heb vandaag ook lekker gespeelt met een labrador. Ook een bruine. Dikke pret. Vrouwtje had me meegenomen naar het bos. Ben helemaal uit mijn dak gegaan maar ik was wel heel moe na afloop

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Fun met Erynn en Darco voor Hulphond Valéas.

Meta

