De geboorte van Valéas

juni 29, 2010 § 6 reacties

Mijn mama gaat trots zijn. 😀 De uren rondwandelen in musea en luisteren naar wat mama voorlas uit allerhande gidsen wierpen hun vruchten af! 😀 Vanvond dacht ik spontaan aan ‘de geboorte van Venus’ van Botticelli toen ik Valéas in het ploeterbadje zag. 😆

De geboorte van Venus, door Botticelli.

The birth of Venus

De geboorte van Valéas, door ons buurmeisje. :mrgreen:

The birth of Valéas

The birth of Valéas

Het feit dat ik een leuke doch tijdrovende puzzel van 500 stukjes kreeg van dit schilderij, heeft geholpen… :mrgreen:

Eigenlijk hadden we zaterdag een foto moeten nemen van Venus in het zwembadje… 😡 Dat zou dan ook ‘de geboorte van Venus’ zijn. 😆

Getagd: , , , ,

§ 6 Reacties op De geboorte van Valéas

  • ramona1981 schreef:

    Haha, je moet er maar opkomen hè. 😉
    Valéas lijkt zich in ieder geval goed te amuseren in z’n ploeterbadje. Lekker verfrissend!
    Yosca ligt in de buurt van de airco. 🙂

    Groetjes en bonjourkes,

    Ramona & Yosca!

    http://yosca.wordpress.com/

  • Mireille Devillé schreef:

    Prachtig :d

  • Hij heeft ’t er in elk geval serieus naar z’n zin zo te zien. Wij zijn de afgelopen dagen elke dag gaan afkoelen in de Lesse maar pffff die mochten we maar niet mee nemen naar huis :-(((

  • Alma schreef:

    Hey Dahpne geweldige oplossing voor verkoeling voor je hond. Haha en hij lijkt het erg naar zijn zin te hebben.
    Om je vraag te beantwoorden. ben er nog steeds niet achter hoe ik een prive bericht kan versturen. Maar goed, Euhm ik word nog een keer gescreend door de hondenschool zelf. Iemand anders doet nu de intakes en die kijkt ook meer naar lichamelijke factoren. Dus ik hoop dat die wel in ziet dat het erin zit. Maar niet net nadat je twee weken bent verhuist.

    Nu is die andere screening voor een tv programma. Dus ja daar kan ik niet zoveel verkeerd aan doen. Ze willen me of willen me niet.. Denk ik dan maar. Maar ik hoop wel dat ik in hun tv program mag. Want ik vind het erg belangrijk om positiviteit uit te stralen.

    Lieve groetjes en fijne weekend. Ik hoop wel dat jij tegen deze hitte kunt.

    Lieve groetjes Alma

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu De geboorte van Valéas voor Hulphond Valéas.

Meta

