Wat heb ik geleerd deze week?

mei 27, 2010 § 9 reacties

Zoals beloofd, waagde ik voorbije dagen nogmaals een poging om Valéas te leren een voorwerp in een bak te gooien.

Wat heb ik geleerd de voorbije week?

  1. Gooi de beloning (in het begin) in de bak zodat hij niet rond u komt flodderen maar rond de bak. 💡
  2. Gebruik meerdere gelijkaardige voorwerpen (hier pet-flesjes) zodat hij de bak niet gaat plunderen om het er weer in te kunnen gooien. 🙄 Ik kan namelijk de flesjes niet zelf uit de bak halen. Maarten doet dat dan eens na een sessie van vijf flesjes.
  3. Old Amsterdam en Hupple Hot Dogs (beiden in mini stukjes) doen hondse hersentjes kraken. :mrgreen:

Dankuwel iedereen die hielp, tips gaf en bleef geloven in ons! Deze namiddag is zijn euro gevallen dat het erin moet! 😀 Nu nog verder inoefenen, afwerken en uitbreiden naar andere voorwerpen en andere recipiënten…

Getagd: , , , ,

§ 9 Reacties op Wat heb ik geleerd deze week?

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Wat heb ik geleerd deze week? voor Hulphond Valéas.

Meta

