Dit weekend tvv Hachiko!

maart 11, 2010 § 5 reacties

Dit weekend ten voordele van vzw Hachiko:

  • Heleen’s ontbijt! Klik hier voor info op facebook en hier voor de affiche.
  • Hondenwandeling van KA Waregem! Klik hier voor info op facebook en hier voor hun website met alles erop en eraan.

Danku dames om Hachiko zo te steunen!!! 😀
Danku iedereen die mee gaat ontbijten of wandelen! 😀

Wij zijn dit weekend in de Vlaamse Ardennen… We helpen Stien en Maybe met de promostand bij de hondenwandeling. Aangelijnd wandelen vindt Valéas niet zo leuk (waarom moet ik aan de leiband als ik op die plek toch veilig flink los kan ravotten? Heel de wandeling loop ik daar luidop over te piekeren. :mrgreen:). Een namiddagje gezellig optrekken met Stien en Maybe daarentegen, ik kijk er enorm naar uit! 😀 😀
Waar gaan jullie naartoe dit weekend?

Getagd: , , , ,

§ 5 Reacties op Dit weekend tvv Hachiko!

  • miss poedel schreef:

    Hoi Daphne

    Jamer dat je een facebook account moeten hebben om de 2 linken te kunnen bekijken… (yep ik had ze maar werd gelijk gebombardeerd met spam en heb het dus gelijk maar weer verwijderd, probleem opgelost!)

    Maar een hondenwandeling dat klinkt leuk!!!
    daar heb ik ook altijd oren naar, gezellig. Ik begrijp dat jij aleen niet veel zal wandelen maar Hachiko zal promoten… Ook Oh zo belangrijk!!!

    Ik zag op de dat er ook een ontbijt is van Hachiko… Ben je daar ook bij? Is dat Heleens ontbijt? Nou iedergeval leuke dingen in het vooruitzicht.

    Hier zit er een rustig weekeind aan te komen… Nog geen afspraken… Volgend weekeinde weer…showtje. We doen dus effe lekker rustig aan. Hopelijk is het lekker weer

  • arendje schreef:

    hartstikke leuk zeg, wij gaan zaterdag shoppen dus geen mooie Vlaamse ardennen voor ons
    Groetjes Arendje

  • Kirsten schreef:

    Helaas een beetje ver weg voor ons…maar het klinkt goed allemaal!
    Mijn plannen voor dit weekend: Ik ga zaterdag een open dag voor een opleiding bezoeken en zondag klussen bij m’n broer. Genoeg te doen dus! 🙂

  • […] Vriendjes « Dit weekend tvv Hachiko! […]

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Dit weekend tvv Hachiko! voor Hulphond Valéas.

Meta

