Slaapzacht, baasje van Qorbie…

januari 27, 2010 § 4 reacties

en mama van Christine en Maybe… Zaterdag 23 januari ging Clarisse over de regenboogbrug… Ik ben zeker dat Fado bij haar zal komen knuffelen en dat alle overleden hulphonden staan te popelen om haar te helpen en voor haar te werken… Ze geven haar de schop en de hark aan en ’t gaat daar nog nooit zo mooi geweest zijn aan de regenboogbrug. Je zal wel zien Christine, ’t gaat er prachtig zijn… Veel knuffels… Veel sterkte…

Clarisse en Qorbie

Getagd: , ,

§ 4 Reacties op Slaapzacht, baasje van Qorbie…

  • Miss Poedel schreef:

    Voor als Cristine op je blog komt wul ik ook even een berichtje achter laten… Heel veel sterkte met dit grote verlies…
    en ook jij Daphne veel sterkte natuurlijk. Qorbie zal wel helemaal in de war zijn nu hij zijn baasje moet missen…. ach….

  • Stien schreef:

    Hoe lief en attent van jou om dit te plaatsen. Zo wil ik mijn ma blijven herinneren: als de lieve dappere vrouw met Qorbie aan haar zijde. Altijd een glimlach klaar voor iedereen.
    Wat ben ik blij dat Qorbie nu hier mag blijven. Ze is zo een grote troost in deze voor ons heel moeilijke en verdrietige periode. Ik hoop dat “de tijd” zijn werk zal doen, want zoals ik me nu voel…verloren, alleen, triest. Soms kan ik het nog niet vatten dat moeder weg is.
    Terwijl ik dit hier schrijf liggen er nu twee hondjes aan mijn voeten. Qorke ligt met haar hoofd op Maybe’s rug en ze zijn in een diepe slaap, mooi om zien en dit geeft me dan ook weer zo een warm gevoel. Moeder zou blij zijn dat haar lieveling bij ons woont.
    Daphné, bedankt he meid!

    @ Miss Poedel (Leen denk ik) ook bedankt voor de troostende woorden.

    • Daphné schreef:

      Miss Poedel is een nederlandse dame die haar eigen hulphond opleidt: een poedel 😉 Je moet maar eens op haar naam klikken, dan ga je naar haar blog! Je kent haar vast wel van Flickr! 😉

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Slaapzacht, baasje van Qorbie… voor Hulphond Valéas.

Meta

