Over de gsm die in de zitzak viel…

januari 12, 2010 § 5 reacties

Daarnet gleed mijn gsm van mijn schoot naar beneden… Op zich geen probleem: de hulphond raapt die wel weer op… Ik gebruik echter omwille van het koude weer mijn zalig warme zitzak met als gevolg dat de gsm niet op de grond viel maar in de zitzak…

Hoe moest ik nu duidelijk maken aan Valéas dat hij met zijn kop tussen mijn knieën in die zak moest gaan zoeken? Zeggen dat hij de telefoon moest oprapen had geen nut: dan kreeg ik een blik van maar baas ik zie helemaal geen telefoon. Het rode lichtje van de laserpointer kon hij daar ook niet zien… Ik moest hem gewoon duidelijk maken dat hij bij me moest komen en daarin naar beneden moest kijken, dan zag hij de gsm zeker liggen… Oplossing: ik haalde een koekje uit, toonde het aan Valéas en liet het in de zitzak vallen. Met mijn toestemming ging hij erachter aan! Eens hij de gsm wel in zijn vizier moest hebben, gaf ik het commando om die op te rapen. Hij at het koekje met smaak op en met een grote kwispel en véél voldoening viste hij de telefoon van tussen mijn voeten en gaf hem af in ruil voor een zalige hoofdmassage. Zijn blik sprak boekdelen: aaah, nu snap ik wat je bedoelde baasje!

Getagd: , , , ,

§ 5 Reacties op Over de gsm die in de zitzak viel…

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Over de gsm die in de zitzak viel… voor Hulphond Valéas.

Meta

