2010, zalige start!

januari 3, 2010 § 6 reacties

Iedereen heeft wel enkele voornemens voor 2010… Mijn belangrijkste voornemen is om mijn schatjes en mezelf op een gezond gewicht te krijgen/houden en gezond te leven. Ik neem me ook voor om – van als het praktisch haalbaar is – aan sport te doen met Valéas: para-agility!

Ondertussen is 2010 al zalig gestart! Deze namiddag gingen Maarten,de hondjes en ik opnieuw wandelen aan het strand: Eiko en Valéas luisteren voortreffelijk waardoor het gewoon 100% genieten is. Eens halverwege, vertelde Maarten me dat het strand bevroren was… Na wat voorzichtig uitproberen, bleek dat de rolstoel zonder problemen over de bevroren stukken zand reed! Het was vloed en we reden enkele keren tot halfweg zodat we een zalig uitzicht hadden over de zee, het strand en de honden. 200% genieten… Zo mag het nog wel af en toe vriezen!

Vanavond gingen we naar de cinema met Stephanietje naar dossier K kijken… Spannend voor ons, slaapverwekkend voor Valéas: hij heeft zich voortreffelijk gedragen!

Getagd: , , , ,

§ 6 Reacties op 2010, zalige start!

  • Miss Poedel schreef:

    het strand bevroren….. Tjee dat dat ook nog kan…. dat is neit het eerste waar je aan denkt…. maar wel geweldig want dan kun je er idd op rijden. wat een zalig gevoel van vrijheid moet dat geven. Hier was het vandaag spekglad… IJzel!!!

    • Daphné schreef:

      Ja je kan het er niet aan zien hoor! Het was pas toen Maarten opmerkte dat het steenhard was én dat op de plekjes zand op het pad, ik géén sporen maakte dus niet wegzakte, dat we het eens probeerden… 😀 Zalig gewoon!

      Hier is het enkel glad in het niet-gestrooide stukje straat…

  • Kim & Olly schreef:

    OOOOH, super denk ik, die para-agility!!!!

    En die strandwandeling, woooow, je maakt me jaloers :)! Mij wel, Olly niet, want Olly houdt niet echt van het strand/de zee (jammer genoeg).

    Dossier K is een goede film, voor mij moeilijk te volgen wel. Olly studeert voor standbeeld als we ergens stil zitten, dus ook in de bioscoop. Ze gaat haast niet liggen en kijkt gewoon mee naar het scherm :). De laatste x heb ik echt eerst 2u gelopen in de hoop dat ze al wat “moe” was maar nee hoor … Ze blijft een zeer alerte dame :)!

  • Stien schreef:

    Moet wel heel tof geweest zijn voor jou! Wat vond Valéas er van dat het zand bevroren was? Maybe zou vreemd opkijken denk ik 🙂

  • […] enkele weken gaan we naar de hondenschool. We gingen agility leren zoals voorgenomen. Op aanraden van de trainers startten we bij de basis: zo leerden we hun manier van trainen, […]

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu 2010, zalige start! voor Hulphond Valéas.

Meta

