In een winters kleedje…

december 23, 2009 § 6 reacties

Buiten steekt alles in een wit kleedje! In de sneeuw geurt alles blijkbaar véél interessanter en straffer. Valéas en Eiko vonden de sneeuwwandeling in het bos zondag dan ook geweldig! Het duurde wel even vooraleer dove miss Eiko wou begrijpen dat we eerst zouden poseren voor de foto en pas dan zouden gaan ravotten… Genieten jullie mee?

Looking forward to 2010

Valéas in the snow!

My beautiful boy...

Playing!!!

Zoals jullie zien heb ik wel geluk gehad met mijn rolstoel en de sneeuw: hij ging door de sneeuw alsof het niks was. Mijn banden hadden véél meer houvast zowel op de besneeuwde als de geijzelde paden. Mama moest zich zelfs vasthouden aan mij om niet onderuit te gaan!

Daar Valéas’ rosse haren zo mooi waren op die sneeuwwitte achtergrond en wordpress het sinds kort laat sneeuwen op de blogs, besloot ik ook de blog in een winters kleedje te steken! Wat vinden jullie ervan?
In de rechter kolom zijn ook een aantal nieuwe gadgets toegevoegd. Valéas volgen, kan vanaf nu ook per mail: nieuwe blogberichten komen direct, dagelijks of wekelijks in je elektronische brievenbus terecht! De liefhebbers vinden de RSS-feeds deze maand terug onder het kerstige logo. Bovendien is het snuffelhoekje verhuisd en kreeg Eiko haar eigen pagina op deze blog. Je vindt ze terug in de tabbladen bovenaan of in de rechter kolom. Wie foutjes opmerkt in de lange lijst vriendjes met een poot op ’t world wide web of zichzelf onterecht niet terugvindt in de lijst: verwittig me! Tenslotte staan de nieuwste reacties op alle berichten onderaan opgelijst voor de curieuzeneuzemosterdpotjes onder ons… Suggesties of opmerkingen zijn zoals altijd zéér welkom!

Tot op het kerstcafé? Zaterdag 26 december 2009 in De Heide, Industriepark 6 te Merelbeke… En ja, ook onze warmtekussentjes zijn daar te koop!

Update: te vroeg gejuicht… deze middag Valéas van op de dijk los gelaten op het strand. Zalig genieten… tot de pak sneeuw plots dikker werd en ik vast zat! Valéas bleef vlakbij, probeerde me op commando mee los te trekken, ging op commando naar wandelaars toe en blafte tientallen keren op commando… Maar blijkbaar is een blaffende hond héél normaal op het strand: niemand kwam kijken. Noodgedwongen moest ik Maarten opbellen (hij was thuis gebleven om even te rusten tijdens zijn middagpauze) en hij is me dan maar komen lostrekken…

Getagd: , , , ,

§ 6 Reacties op In een winters kleedje…

  • Hanna schreef:

    Mooi hoor!
    En Valéas is inderdaad supermooi met de sneeuw als achtergrond!

  • BDG Beagles schreef:

    Hoi Valéas en Eiko, jullie houden – net als wij – ook van de sneeuw hé. Fijn ravotten!!!
    Hoi Daphné, wij (en baasje ook) wensen jou een prettige kerst!!

  • Sandra schreef:

    Wow… wat ziet dit er mooi uit!

    Ik zie er al helemaal naar uit je blogjes voortaan in mijn brievenbus te ontvangen! Geweldig!!!
    Prachtige Sneeuwfoto’s. Valeas lijk wel van Goud op die sneeuw achtergrond!

    Mooi hoor!

    Gr Sandra

  • kirsten schreef:

    Hey Daphné,

    mooie foto’s :).
    Jammer dat je dan toch nog bleef steken met je rolstoel al een geluk dat Maarten je kon komen helpen…

    groetjes

  • Kim & Olly schreef:

    Amai dat moet eng geweest zijn om zo vast te zitten zeg! Gelukkig was er iemand thuis want anders was het wel een hele opdracht om uit de sneeuw te geraken, denk ik. Wel tof dat Valéas zo lekker kon blaffen op commando! Het is idd prachtig buiten; al mag die sneeuw nu wel weer verdwijnen ;). Fijne feestdagen gewenst!

    • Daphné schreef:

      Ik was niet bang… Ik wist dat ik Maarten kon bereiken en dat als het écht fout ging, mensen me konden zien. Ze hadden echter gewoon niet door dat ik vast zat! Ze bleven op 30m staan of verder…

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu In een winters kleedje… voor Hulphond Valéas.

Meta

