Verhuis naar de zee!

november 28, 2009 § 7 reacties

Terwijl we op zoek waren naar een job en een appartement, verbleven we enkele maanden bij mijn ouders thuis in de Vlaamse Ardennen. Nu Maarten en ik beiden een job vonden in de buurt van Brugge, gingen we op zoek naar een appartement in de buurt! We hadden echter al snel door dat we nooit op tijd een appartement zouden vinden dat even toegankelijk was als het appartement van mijn ouders aan zee… Enerzijds is het appartement aangepast, anderzijds ligt het vlakbij een toegankelijke tramhalte en dus op een kwartiertje van twee toegankelijke stations. Met de ouderlijke toestemming, trekken wij dus dit weekend naar zee… Spannend!
Valéas zal blij zijn dat we weer véél meer kunnen wandelen: de zee is vlakbij én een toegankelijk en veilig autovrij bos is nog dichter! Eiko blijft thuis bij haar opperbaas papa die beloofde haar extra in de watten te leggen. Hij zal meer tijd hebben voor haar dan Maarten en ik die beiden fulltime werken…

Getagd: , , , ,

§ 7 Reacties op Verhuis naar de zee!

  • Twinkeltje schreef:

    Hé, wat voor werk heb je gevonden?! Super zeg!!!

  • Sandra schreef:

    gefeliciteerd!
    lekker hoor aan de zee wonen, wat zal valeas hier van genieten!!!!

  • hilde wuyts schreef:

    Hey Daphne, proficiat met jullie verhuis. Zo hebben jullie toch een eigen nestje. En uiteraard ook proficiat aan Maarten met zijn nieuwe job. Ik ben wel nieuwsgierig naar wat voor job en waar.

    Groetjes

  • Maggy schreef:

    Dus je gaat nu wonen in het vakantiehuis of app van je ouders? Tof dat ze u zo willen helpen. Financieel zal dit ook wel een meevaller zijn. Als je zo iets deftig moet huren daar zal je toch snel aan een 700-800€ zitten alst niet meer is. Wees maar blij met zulke ouders, ik moest altijd men plan trekken. Komt er dan verpleging aan huis, of hoe los je dit nu op, ik vermoed dat Maarten toch niet alles doet, werken, huishouden, verzorging?! Enfin je zal wel blij zijn als je uw pab hebt. Succes met de job, ik zou het fysiek niet aankunnen een fulltime.

  • Florence schreef:

    papa = opperbaas?
    en ik dan :(?

  • Goya schreef:

    Aan zee, en in een perfect appartement. Dat klinkt als super voor jullie!
    Geniet van het nieuwe leven!

  • Leen schreef:

    Ooooh de zee… Ik en baasje zijn gezond jaloers 🙂

    Je verdient het superhard. Geniet ervan!

    Yankee

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Verhuis naar de zee! voor Hulphond Valéas.

Meta

