Eérste werkdag zit erop…

oktober 5, 2009 § 3 reacties

Onze eerste échte volle werkdag zit erop! Jaja baasje werkt tijdelijk bij het Vlaams Gebruikersoverleg voor Personen met een Handicap ofte VGPH! Vandaag gingen we naar Leuven om te vergaderen. Na twee zalige schoonheidsslaapjes, zat de vergadering erop en vertrokken we richting… een omheind pleintje met kiezels? Bah… Tot ik mijn vriend Barney in de verte zag aankomen!!! Ik kon mijn vreugde niet bedwingen en onthaalde hem en zijn bazinnetje Yasuko met een sambadans en een blafconcert. Dat werd niet geapprecieerd: ze bleven gelijk gewoon staan, tot ik even zweeg. Toen vertrokken we naar het park en het bos en ons kot van vorig jaar! Ik was al bekaf en doorweekt – van Dijle, beek en regen – toen ik op kot onze oude kamer binnenstormde op zoek naar mijn drinkbak. Mijn euro viel gelijk maar niet dat daar nu iemand anders woont en die geen drinkbak heeft staan voor mij… Nadien met bus, trein en auto terug naar huis.
Het was een superdag! Als dit werken is, bevalt dit me wel! Ik ben als een blok in slaap gevallen en hopelijk doet mijn baasje dat sebiet ook.

Getagd: , , , ,

§ 3 Reacties op Eérste werkdag zit erop…

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Eérste werkdag zit erop… voor Hulphond Valéas.

Meta

