Veel veranderingen en er komen nog meer

september 27, 2009 § 4 reacties

Zoals twee maand geleden beloofd, hierbij een selectie van de foto’s van de reis naar Frankrijk met Maarten, mijn ouders, mijn zus, Valéas en Eiko. Meer foto’s kan je hier terugvinden.

Valéas poseert terwijl mama cultuur opsnuift… Wat vinden jullie van zijn Rogz 4 dogz ID tag ofte penning ?
Showing of my new Rogz 4 Dogz passport!

Samen poseren terwijl we wachten op mama…
Valéas and Daphné

Valéas and Daphné cuddling

Ook papa en Eiko wachten geduldig
Papa and Eiko

Zo wandelen Eiko, Valéas en ik met z’n drietjes… We gingen richting schaduw, wat Eiko niet leuk vond (staart laag) en Valéas wél leuk vond (staart hoog)…
How we walk together

Hoe je de koelband nog kan gebruiken…
Alternate use for coolkeeper band

Eiko aan het zonnebaden naast het hondenzwembad, speciaal meegebracht zodat de honden geen verfrissing zouden zoeken in het mensenzwembad…
Eiko sunbathing

Eiko loves the sun!

Eiko poseert in de wijngaard die we bezoeken.
Eiko in the vingard

Even samen poseren…
Eiko, Valéas, Maarten and I

Eiko en Valéas poseren aan het zwembad.
Eiko and Valéas

Vakantie St. Rémy juli 2009 472

Eiko and Valéas

Valéas by the pool

Op stap in Bordeaux moest Valéas zoals verteld even zijn schoentjes aan…
Valéas' new boots: the floor was freaking HOT!

Middagdutje in Bordeaux terwijl mama en zus in een winkel blijven plakken…
Dad and Eiko waiting, sleeping

We amuseerden ons die dag enorm aan ‘le miroir d’eau’, een plein waar afwisselend water en mistige waterdamp uit de grond kwam!

Mama nam Eiko mee om af te koelen in de mist…
Mum and Eiko

maar Eiko lag liever langs de kant te bakken in de zon!
Eiko in France

Ikzelf durfde niet in de mist te rijden om geen kortsluiting te hebben in mijn elektrische rolstoel. Maarten nam Valéas dus even mee om verkoeling te zoeken.
Maarten and Valéas in the fog

Maarten and Valéas in the fog

Valéas ontmoet een pupje aan de kant van het water… en het pupje fluistert hem iets in zijn oor!
puppy meets Valéas

Valéas poseert… en geniet van de verkoeling!
Valéas

Met dank aan mijn zus Florence voor de vele prachtige foto’s!

Hier kan je nog enkele foto’s terugvinden van een van onze laatste wandelingen in Heverlee, vlak voor we naar Ljubljana vertrokken. Barney, Kali and Parson Russell Terrier pupje Iggy vermoeiden Valéas die avond extra hard zodat hij goed zou slapen op het vliegtuig…

Iggy, Kali en Valéas
Iggy, Kali and Valéas

Kleine Iggy aan Valéas’ reuzepoten
Iggy at Valéas' feet

Iggy en Barney
Iggy and Barney

Iggy geniet
Iggy enjoying

Iggy bij haar baasje
Iggy and her boss

Iggy and her boss

We – Maarten, Valéas en ik – wonen nu al bijna twee weken terug in Oost-Vlaanderen, bij mijn ouders… Ik heb een tijdelijke job in de nabije toekomst, Maarten heeft deze week een hele reeks gesprekken op het programma. We houden ons wel bezig, al missen we onze kotvriendjes en wandelvriendjes Yasuko en Barney, en de vrijheid van op kot enorm…

Getagd: , , , ,

§ 4 Reacties op Veel veranderingen en er komen nog meer

  • Leen schreef:

    Daphné & co,

    zo mooie foto’s zeg… De hondjes (en jullie hopenlijk ook) hebben daar vast een supermooie tijd gehad!

    Als wij terug zijn, willen we ook wel nog eens gaan wandelen :-).

    Leen & Yankee

  • Maggy schreef:

    Idd prachtige foto’s ik zou wel door mist gereden zijn, wel niet blijven staan, als een stoel daar nog niet tegen kan pffff… Dan mag je ook niet buiten in de regen e. Enfin de schoentjes van Valeas zijn ook super. En met zulke mooie foto’s zal jij wel de fotowedstrijd winnen bij hachiko, ik maak al geen schijn van kans heb ik de indruk.

    • Daphné schreef:

      De mist kwam uit de grond ‘gespoten’… Dus recht op de chassis, daarmee was ik bang… Ik reed wel in de mist aan de randen, maar niet op de tegels waar de mist uitkwam…

      De fotowedstrijd: ik ben aan ’t nadenken welke foto ik zou insturen. Deze foto’s zijn wel gemaakt door mijn zus (de bovenste), dus zij mag haar mooiste foto insturen. Ik denk dat ik liever een van mijn eigen zelfgenomen foto’s instuur…

  • Goya schreef:

    Wat een leuke foto’s en vakantie zeg!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Veel veranderingen en er komen nog meer voor Hulphond Valéas.

Meta

