Minder vlotte terugreis…

september 14, 2009 § 5 reacties

Valéas gedroeg zich opnieuw voorbeeldig op de terugreis! Hij was wel iets nerveuzer op de eerste van twee vluchten namelijk die van Ljubljana naar Praag in een mini vliegtuigje met slechts 40 plaatsen. Bij het landen kreeg ik het lumineuze idee dat hij misschien wel eens zou kunnen moeten plassen en net daarom zo nerveus was. Daar het vliegtuigje vlakbij de graskant geparkeerd stond, wou een mannetje met een gele jas Valéas wel snel eens de kans geven om te plassen. Valéas had zelfs geen commando nodig om te begrijpen dat dit zijn kans was om zich te ontdoen van zijn ballast en zo was het probleem opgelost.
Toen we geland waren in Zaventem, bleek mijn rolstoel echter op zeker 4 plaatsen licht tot serieus beschadigd. Op de koop toe hadden ze iets misdaan waardoor we zelfs de zekering niet konden aan schakelen! Gelukkig konden we via een schat van een vriendin aan een vervangrolstoel geraken waardoor ik dit weekend toch niet volledig vast zat: ik kan zelfs mijn oude hyperlichte manuele kinderrolstoel geen 10 cm vooruit bewegen. Vandaag was mijn eigen rolstoel al terug gemaakt: de schade was hersteld – alle stukken waren gelukkig voorradig – en alles wat losgevezen of verzet was, stond terug normaal: danku Hmc!

Vandaag en morgen zijn we in Leuven om onze koten helemaal leeg te maken, mijn bed, bureau en douchestoel te verhuizen, te poetsen en de sleutel binnen te brengen. En morgen heb ik mijn allereerste solicitatiegesprek… Spannend!

Getagd: , , , ,

§ 5 Reacties op Minder vlotte terugreis…

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Minder vlotte terugreis… voor Hulphond Valéas.

Meta

