Van de hachikodogdays naar het UZ Gasthuisberg

september 2, 2009 § Een reactie plaatsen

Zowel zaterdag als zondag waren Valéas, Eiko, Maarten en ik van de partij op de Hachikodogdays. Het was een geweldig feest en we hebben echt geen seconde stilgezeten! Danku voor al wie langskwam. Mijn excuses als ik verstrooid was of nogal druk bezig was: mijn agenda stond blijkbaar iets te vol…
Ik wil vooral de maat van Thibault en assistentiehond Xtra bedanken voor de goede zorgen voor Eiko. Hij was namelijk de hele namiddag interim-baasje voor Eiko die superblij was met de exclusieve aandacht, oprechte vreugde en de jeugdige jongeman in die coole kroskar! Ik vermoed dat Eiko zich weer even enkele jaren terug in de tijd waande, toen ze aan mijn zijde trippelde terwijl ik de Merelbeekse gemeentehallen doorkruiste…

Maandag was opnieuw een lucky day voor mijn schatjes: we gingen wandelen in het park met Barney en Yasuko! Eiko heeft gezwommen dat het een lieve lust was, Valéas hield het natuurlijk weer bij ploeteren – alhoewel hij vorige week aan zee wél écht zwom samen met Kwiek en TJ – en Barney genoot duidelijk van zijn charmant gezelschap… De volgende ochtend keek Eiko wel héél verbaasd op toen Barney ineens aan haar voordeur stond terwijl ze net haar ontbijt zou krijgen! Valéas, Maarten en ik trokken namelijk naar het UZ Gasthuisberg voor onze jaarlijkse slaapstudie. Eiko mocht op logement bij Yasuko voor een nachtje. Het werd een luxe overnachting met volledige beauty behandeling, verschillende uitstapjes door het park en constant zalige aandacht van Yasuko en haar collega’s op het werk, met de nodige rustpauzes zoals miss Eiko het wenst. Ondertussen lag Valéas aan mijn voeten rustig te wachten tot het hele ziekenhuisgedoe over was… RX-foto’s (man die machine begon ineens keiii raar te doen naast mijn oor toen ik achter het muurtje moest blijven), blazen op longfunctie (stootte ik mijn hoofd daar nu toch niet tegen dat bureau zeker?), een babbel met de professor (iets in verband met een masker dat baasje héél blij maakte), elektroden aanplakken (Maarten vond dat precies grappig), gaan slapen zonder draden of elektroden los te trekken (dat vond Maarten iets minder grappig), slapen (ik lag eerder in slaap waardoor ze jaloers waren en mij wakker maakten tijdens een superleuke – en verbale – achtervolgingsdroom…), opstaan (ik was nog moe!), ontdaan worden van alle plakkers (ok tegen dat die dingen eraf waren, was ik klaarwakker), allen ontbijten (man dat toilet ligt VER van mijn etenspot! Honger dat ik had tegen dat ik weer op de kamer was!), even wachten (tukje doen… ontbijt laten verteren) en dan ontslagen worden door een blije professor die zag dat alles goed was, nu het masker weer in orde is!
Ook deze avond gingen we trouwens wandelen met Barney en Yasuko. Eiko ziet er geweldig uit! Ze glimt helemaal in haar vacht, ze was klaarwakker en gehoorzaamde Yasuko netjes! Wat wil een baasje nog meer?

Getagd: , , , ,

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Van de hachikodogdays naar het UZ Gasthuisberg voor Hulphond Valéas.

Meta

