Meesterproef afgewerkt en ingediend!

mei 17, 2009 § 4 reacties

De thesis of meesterproef is afgewerkt en ingediend. Valéas heeft het tijdelijk met minder lange boswandelingen moeten stellen maar dat hebben we vandaag meer dan goedgemaakt: 2 uur lang gewandeld, langs véél water – door de hevige regenval – met véél geplons van Valéas en Barney als gevolg kortom een heel leuke ontdekkingstocht!

Vrijdag avond hebben we bovendien onszelf overtreft: Valéas en ik zijn met z’n tweetjes naar de hunkemöller geweest én naar de dehlaise. We deden zoveel mogelijk zelf en vroegen beleefd doch niet zielig hulp, als noch Valéas noch ik er aan konden. Iedereen hielp ons met een glimlach – daar we zelf ook apetrots waren en met een big smile rondliepen – en we kwamen aan op kot met exact die 6 stuks die we in mind hadden! Yeah!!! Kleine inkopen: we can do it! Zolang alles per winkel op mijn schoot past!

Gisteren trouwde Maartens broer: proficiat nogmaals aan het kersverse bruidspaar! Valéas gedroeg zich héél voorbeeldig. Hopelijk is hij donderdag even flink op het feest…

Kortom: nog een paper, 3 examens en indien alles goed gaat zijn we over enkele weken afgestudeerd… ’t Ziet er goed uit, de toekomst 🙂

Getagd: , , , ,

§ 4 Reacties op Meesterproef afgewerkt en ingediend!

  • Goya schreef:

    Dat klinkt als alleen maar goed en leuk nieuws!!!
    Proficiat in elk geval!

  • Kim & Olly schreef:

    Goed gedaan Daphné! En proficiat aan de broer van Maarten :).

  • Rienke schreef:

    Hallo Daphné,

    Ik ben Rienke, je weet wel, het baasje van Zoogle (Site van Saskia en Yunah.) Ik las je berichtje op hun site. Leuk, dat je mijn hond zo’n schat vind. Valéas is trouwens ook een schatje zo te zien. Heb Zoogle nou 16 maanden en ik zou niet meer weten, hoe het leven zonder hem was. Het is een kostbaar geschenk. Zo ik ga stoppen, ga paardrijden, ook dan gaat Zoogle mee, hij is dol op paarden. Meldt me wel weer en vertel dan een beetje meer over ons. Groetjes, Rienke en Zoogle

  • fotomart schreef:

    Nog even doorzetten! Goede moed nog!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Meesterproef afgewerkt en ingediend! voor Hulphond Valéas.

Meta

