Pistache 7 juli 2002 – 29 april 2009

april 29, 2009 § 8 reacties

Deze morgen kregen we het droevige nieuws dat Pistache, hulphond van Miche, voorzitster van vzw Hachiko, deze nacht onverwacht gestorven is. Ik kan het haast niet geloven… Hij was nog geen 7 jaar oud… We zagen hem zaterdag nog… We gaven zo’n geweldige demo’s met hem en zijn twee dames zoals op de Italian evening, het feest van KVG Vlaams-Brabant, Bambosj en de opendeurdag van dierenasiel de helpende pootjes… Wie gaat nu ’t publiek aan ’t lachen brengen? Wie gaat nu het publiek afleiden als Valéas het muntstukje weer eens “niet vindt”?
Ik werd er stil van en blijf stilletjes treuren…
Miche en Hilde, nogmaals onze innige deelneming…

Pistache

Pistache and Ultiem love eachother

Getagd:

§ 8 Reacties op Pistache 7 juli 2002 – 29 april 2009

  • Anne-Catherine schreef:

    Hallo Miche,

    Het spijt me enorm te horen dat Pistache is overleden.
    Ik weet niet of je mij direct herinnert. Ik ben de vriendin van Daphné die regelmatig op Hachiko-activiteiten is zoals de benefiet en zo. Ik zit nu een jaartje in de VS, maar ik hoop je zeker deze zomer terug te zien.
    Ik wens jou en je partner veel sterkte toe. Ik weet dat Pistache enorm veel voor jou betekende en dit onverwachte verlies is voor ons allen een grote schok. Ik hoop dat je de vele mooie herinneringen kan koesteren.

    Anne-Catherine

  • Maarten schreef:

    Beste Miche & Hilde,

    reageren doe ik hier normaal niet, maar deze droevige boodschap heeft ook mij geraakt, vandaar wil ik jullie in deze moeilijke dagen enorm veel sterkte toe wensen!

    Maarten

  • Tamara schreef:

    Lieve Miche,

    Veel sterkte bij het plotse verlies van Pistache.
    Op de Demo bij de helpende pootjes had ik nog het genoegen die lieverd te leren kennen.
    Jeugdig, speels als een jonge hond.
    Voor ons als hondenbaasje is het al moeilijk om een hond te verliezen.
    Wat jij nu doormaakt bij het verlies van niet alleen je hond, maar ook je trouwe vriend, je steun en toeverlaat, je persoonlijke assistent dat is iets wat wij nooit zullen kunnen vatten.
    Hopelijk kan je het verlies een plaatsje geven.
    Heel veel sterkte van onze hele club.

    Tamara, Stefaan en de club
    Dogfrisbee Fanatics – Nevele

  • Kim & Olly schreef:

    Amai dat is schrikken! Ook ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe!

  • josie schreef:

    Veel te snel om zo’n prachtig dier te moeten afgeven, veel te snel… Heel erg spijtig. maar als ik het zo zie, heeft pistache wel een pracht van een leven gehad…

  • Maggy schreef:

    Idd heel vreemd zo plots… Veel sterkte.

  • fotomart schreef:

    Wat een droevig nieuws! Zeker als je het niet verwacht.
    Hopelijk vinden jullie steun bij elkaar om het verlies te verwerken. Sterkte!

  • Florence schreef:

    Hallo Miche,

    Ik ben heel erg geschrokken toen Daphné me het nieuws vertelde, geloofde het eigenlijk niet. Vooral omdat we elkaar nog zo recent gezien hebben en alles nog perfect in orde was.
    Ik hoop dat je het een beetje redt.
    Ik wens je in elk geval heel veel sterkte!
    Liefs,

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Pistache 7 juli 2002 – 29 april 2009 voor Hulphond Valéas.

Meta

