Campuskrant

maart 26, 2009 § 3 reacties

Vorige week kwam men ons interviewen van de Campuskrant in verband met omkadering – het project van de KULeuven waardoor ik op kot kan zitten door de hulp van medestudenten kotgenoten – in het kader van de week van de diversiteit.
De fotograaf nam verschillende foto’s van mijn buurmeisje Mieke die me hielp mijn jas aan te trekken om in de Campuskrant te tonen hoe omkaderaars hun kotgenoten helpen. Op het einde van de fotoshoot vroeg ik hem of hij een mooie goeie foto wou nemen van Valéas die mijn muts uit trok en of ik die foto dan ook voor andere zaken mocht gebruiken, wat allemaal in orde was. Nu staat die foto van Valéas die met véél show en toewijding mijn muts uittrekt, toch niet in de Campuskrant zeker?

O ja, jullie willen het artikel zien! Klik hier en ga naar pg 7…

Getagd: , , , ,

§ 3 Reacties op Campuskrant

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Campuskrant voor Hulphond Valéas.

Meta

