Rei is geboren!

december 20, 2008 § 7 reacties

Donderdag 18 december beviel Yasuko van een prachtige zoon genaamd Rei! Vrijdag zijn Valéas en ik hen gaan bezoeken samen met kotgenootje Hanne. Hij is een hele mooie baby! Nogmaals proficiat aan de trotse ouders!

Vrijdag koos het baasje na de les plots een weg naar het kot die ik nog niet kende. Toen we even stonden te wachten, kwamen we toevallig Tom tegen die we normaal altijd samen met Yasuko, het baasje van mijn maat Barney zien! Raar maar waar: ook Hanne met wie we altijd leuke dingen uitspoken, kwam plots aangefietst… Eens iedereen met een grote glimlach en kwispel elkaar gedag had gezegd, gingen we naar binnen. Het rook er helemaal naar ziekenhuis en ik gedroeg me dan ook erg braaf zoals het betaamd in een ziekenhuis. Lift in, gang door, kamer binnen, stilstaan en de mensen laten gedag zeggen. Mijn oren floepten omhoog en mijn ogen rolden bijna uit mijn oogkassen: Yasuko lag daar in dat bed!!! Ik mocht haar even gedag zeggen – onderweg struikelde ik even over een ding op wieletjes waar iedereen van verschoot, woeps! – en zij mocht me een rustig lief knuffeltje geven van mijn baasje. Toen ik van de shock bekomen was – normaal zien we Yasuko bijna altijd in het park of het bos samen met Barney – ging ik in een hoekje liggen. Nee, van deze keer struikelde ik niet over het ding met wieletjes!
Plots werd ik uit mijn schoonheidsslaapje gewekt door een erg vreemd lawaai! Mijn oren floepten opnieuw recht, mijn ogen vielen nogmaals bijna uit hun kassen: uit dat ding op wielen dat blijkbaar een bedje was, haalden ze een baby! Lawaai dat hij maakte! Gelukkig zweeg hij snel toen hij drinken kreeg, maar mijn interesse was gewekt: ik hield hem nauwlettend in de gaten… Toen Hanne hem even vasthad, mocht ik eens snuffelen aan zijn voetjes en zijn broek. Ik was echt suuuper voorzichtig. Hij is echt zo klein en lief en wie weet zou hij anders weer zo’n lawaai maken…
Toen het babytje weer sliep, gingen we stilletjes door naar de volgende les…
Barney, je hebt echt een prachtig roedelgenootje erbij gekregen… Zorg er maar goed voor en héél voorzichtig kennismaken hé!

§ 7 Reacties op Rei is geboren!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Rei is geboren! voor Hulphond Valéas.

Meta

