De lieve goede Sint…

december 8, 2008 § 3 reacties

kreeg blijkbaar onze brief en kwam zoals gehoopt langs bij ons thuis!!!
Ik kreeg mijn nieuwe zwarte XXL Kong! Eiko kreeg haar Senior kong! We kregen bovendien allebei lekkere lapjes rawhide, een mergpijpje en een bot om op te knabbelen!
Minoes kreeg allerhande lekkere potjes eten en een supermooi mandje dat ze blijkbaar aan de Sint vroeg. Ze vroeg waarschijnlijk een extra klein formaat zodat Eiko er van deze keer niet constant in gaat liggen snurken…

De Sint gaf ons bovendien allemaal nog een extra grote verrassing… Het thuisfront gaat deze week enkele dagen op reis waardoor Eiko zondag met ons mee naar Leuven vertrok! Ik hoop dat ze lang mag blijven want ik heb haar graag, ook al is ze nogal bazig, krijgt ze van iedereen knuffeltjes en staat ze zo hard in de weg dat niemand op kot me ziet staan bedelen om ook een knuffeltje te krijgen – behalve het baasje die me dan lekker dicht vastpakt en kriebelt aan mijn oren – en ze mijn groot kussen inpalmt als ik haar niet te snel af ben…

§ 3 Reacties op De lieve goede Sint…

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu De lieve goede Sint… voor Hulphond Valéas.

Meta

