Kong time!

november 19, 2008 § 5 reacties

Deze avond stak het baasje de Kongs vol met lekkere dingen… Ik mocht Eiko’s stevige rode Classic Kong gebruiken terwijl zij haar nieuwe Senior Kong al mocht voorproeven!

Kongs and dogs...

Nadat ze die heel even in de microgolf had gestoken, roken ze zo zalig naar gesmolten kaaaas…
En even later lag Eiko in de mand te smikkelen op haar Kong… waar ze een half uur later nog lag te smikkelen!

Eiko buzzy with her new Senior Kong

Nog even die achterkant aflikken…

Maybe there's still some in there?

En de kong was weer helemaal proper! En Eiko bleef maar likken…

She still has stuff in there!!! (Looking at Eiko)

En likken…

She's still licking...

Ik kon het niet meer aanzien!

I don't want to see her eating anymore!

Toen ze haar nieuwe Kong eindelijk mooi had uitgekuist, nam ze hem mee naar mijn kussen en … begon ze mijn kong nogmaals uit te likken terwijl ik weeral moest toekijken!

She has them all..

Nadien ging ze gelukkig een schoonheidsslaapje doen en mocht ik de Kongs door de kamer laten stuiteren in de hoop dat er nog iets uitviel… niet dus… Vrouwen…

§ 5 Reacties op Kong time!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Kong time! voor Hulphond Valéas.

Meta

