Bloggen vanuit het ziekenhuis

november 3, 2008 § 5 reacties

Ook dit jaar trokken wij naar UZ Gasthuisberg voor ons jaarlijkse check-up! Dit jaar is hier zelfs draadloos internet waardoor ik dit aan jullie kan melden vanuit het UZ met meer dan tien elektrodes vastgekleefd op mijn hoofd!
Duimen jullie dat ik goed slaap – want dat moet je doen tijdens zo’n slaapstudie ondanks de meer dan tien elektrodes vastgekleefd op mijn hoofd – zodat ik er weer voor een jaartje vanaf ben?

En Valéas? Valéas is heel flink, gedraagt zich voorbeeldig en vertedert – as usual – quasi iedereen eens men over de verbazing “een HOND in het ziekenhuis!?!?” heen is…

Getagd: , , , ,

§ 5 Reacties op Bloggen vanuit het ziekenhuis

  • Kim & Olly schreef:

    Gasthuisberg is super voor assistentiehonden hoor; Olly is ook al meermaals daar geweest en met open armen ontvangen geweest.

    Ik duim voor een goeie nachtrust!!! Slaap ze!

  • Maggy schreef:

    Ken dat heb dit ook al enkele keren meegemaakt, tis echt niet geestig slapen met al die draden enz, ik ging toen wel naar de bijtjes (Vlezenbeek).
    Daar zijn hulphonden verboden, omdat er ook muco patiënten op de afdeling liggen en haar is haar oft nu hond of hulphond is.
    Tegenwoordig (al een jaar of 2) doe ik zo geen controle meer, ze kunnen weinig voor me doen, dus… en moest dan altijd oppas regelen voor dieren enz. Daarom!

  • Saskia en Yunah schreef:

    Hoi Daphne,

    ik hoop dat je lekker hebt geslapen met al die electrodes op je hoofd. Gelukkig mocht Valeas mee, dat zal zeker hebben geholpen met een goede nachtrust 🙂

    Saskia en Yunah 🙂

  • veronique schreef:

    Dag Daphné en Valéasje

    Alles ok met jullie?
    Knuffel
    Véronique en Ben

  • Valerie schreef:

    Hey Daphné,

    Hopelijk is alles goed verlopen in het ziekenhuis en heb je een goed rapport gekregen na de check-up!

    We hebben erna nog contact gehad dus je hebt het duidelijk overleefd 😉

    xxx

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Bloggen vanuit het ziekenhuis voor Hulphond Valéas.

Meta

