Halloween-hulphondencafé

oktober 29, 2008 § 4 reacties

Het Halloween-hulphondencafé was echt superbangelijk… Eigenlijk wil ik vooral Maarten, Mieke, Yasuko, Antoon, Sabine, kortom iedereen die meehielp om de Halloween-soep van de Leuvense studenten te maken en te serveren. Iedereen vond zowel de hutsepot als de soep superlekker en geen beetje bleef gespaard van de hongerige magen van de heksen en hun companen…
Voor de nieuwsgierigen: Valéas was gedurende één volle minuut verkleed als “wolf in schaapsvacht”.

Valéas Halloween Wolf in Schaapsvacht

Valéas Halloween Wolf in Schaapsvacht

Valéas Halloween Wolf in Schaapsvacht

Valéas Halloween Wolf in Schaapsvacht

Om het handgemaakte pak – Daphné de oren en Antoon alles behalve de oren (danku!!!) – te redden van de verscheuringsdood door vampiers en collega hooligans, liet ik hem de rest van de avond in zijn blootje rondhuppelen… Ondertussen waren Eiko en ik ons zalig gezellig aan het verwarmen aan het vuurtje dat Caroline had gemaakt. Klik hier voor het verslag van de verkleedwedstrijd en hier voor meer foto’s.

Momenteel hebben we hier een beetje de herfst blues… Het nieuwe design van dit blogje past dan ook iets beter bij de huidige warme, knuffelige, herfstperiode die aanbreekt…

Getagd: , , , ,

§ 4 Reacties op Halloween-hulphondencafé

  • Leen schreef:

    Daphné,

    zo te zien hebben jullie er van genoten! Geniet nog na van het mooie moment!

    Jammer dat ik het moest missen…

    Knuffel

    Leen

  • Saskia en Yunah schreef:

    Hahahaha, wat heb ik gelachen om Valeas, de wolf in schaapskleren 😀 Jullie (Hachiko) organiseren ook van alles…leuk hoor! En nu heeft Valeas een mooi warm schapenwollen dekje voor als het echt koud wordt 😉

    Saskia en Yunah 🙂

  • Maggy schreef:

    Ik wist niet goed wat Valeas moest voorstellen, goed dat je dit even verduidelijkt, tis idd moeilijk om die honden een hele avond met hun kleren aan te laten lopen, al is dit mijne Nox als spin vrij goed gelukt.

    De hutsepot en soep smaakten idd heb nog een portie meegenomen naar huis ook, zo heeft hachiko nog beetje geld bij en ik wat extra’s in men diepvries 😉

    Ik vind zwart (achtergrond blog) altijd mooier uitkomen, nu ja velen vinden dit ook meer depri, smaken verschillen zeker e?!

    Zoiets organiseren vraagt vele handen, en goede zielen, Cathy (geen student) bv die staat ook nooit stil bij zo een evenement.

  • janne schreef:

    Ben blij dat de nieuwe lay-out je bevalt.
    Als ik het goed zie, zit het jouwe ook in een nieuw kleedje. Ook leuk hoor.
    Zwart en grijs… misschien voor een volgende keer bij mij 🙂

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Halloween-hulphondencafé voor Hulphond Valéas.

Meta

