Foto’s wandeling aan zee

oktober 25, 2008 § 10 reacties

Eindelijk ben ik door de stapel foto’s geraakt die mijn zus nam tijdens de wandeling aan zee met Dido, Eiko, Valéas en baasjes, eind deze zomer. Ik geef het woord aan Valéas…

Ik drink stiekem wat water uit dat restje boom. Valt het op dat ik vermoed dat baasje het misschien wel niet zo zou appreciëren?
Valéas

Zie je? Het is toch écht water! Puur natuur! Lekker om mijn dorst te lessen voor we van start gaan!
Valéas

We hebben natuurlijk véél gespeeld.
Valéas and Dido

En héél ver gewandeld, samen met ons vriendinnetje Dido en haar baasjes!
Walking

Is Dido niet superknap? *kwijl*
Dido

Hierzie, mijn breedste glimlach voor lieve Dido!
Valéas

Even lief stil liggen voor de groepsfoto…
Valéas (left), Dido (middle) and Eiko (right)

En dan gingen we weer door met onze lievelingsbezigheid: graven!!!
Eiko toonde het eerst even voor…
Eiko

Toen had ik een klein putje gevonden dat lekker wild rook en dringend aan verdieping toe was…
Valéas

Mooi uitgediept hé Eiko?
Valéas

Na een grondige inspectie…
Eiko and Valéas

bleek dat de put volgens Eiko nog een stuk dieper moest worden.
Eiko and Valéas

Volgende put, doe ik het beter! Kijk maar!
Valéas

Hij is al zoooo diep…
Valéas

En er zit iets in!
Valéas

Jaaa! Er zit écht iets in! Héél diep welliswaar…
v

Nog eventjes graven…
Valéas

Is het zo goed?
Valéas

Ik hoop het want ik ben dat graven nu even moe…
Valéas

Nog een korte handleiding voor de beginners: graven zoals Eiko het me leerde!
Eerst verken je best de te verdiepen put door er je snufferd zo diep mogelijk in te steken.
Valéas

Dan begin je eraan! Eerst links!
Valéas

Dan rechts!
Valéas

Nu de ingang wat breder is, ruim je best het puin van de wanden weg…
Valéas

En op deze manier verdiep je de put vervolgens naar keuze…
Valéas

En nadien druk je er trots je pootafdruk in!
Valéas

Op het einde van de wandeling, brachten de baasjes ons naar een vijvertje waar ik even kon plonzen om die stinkende paardenpoep van mijn nek te wassen! Tot mijn grote verbazing, bleek de vijver een superleuke modderpoel!!!
Valéas

Dit water smaakte wel een beetje raar… Een beetje te puur natuur…
Valéas

Zie hoe diep dit poeltje is!
Valéas

Dido had dat duidelijk niet door en dook enthousiast in de plas!
Dido diving

Het bleek toch iets dieper dan we hadden gedacht, hé Dido?
Dido

De dames mochten drogen in het zonnetje, terwijl ik naast het baasje moest blijven…
Dido (front) and Eiko (back)

Zij zien er namelijk helemaal niet zo vuil uit! Ze blinken zelfs mooi in hun vacht na de zanddouche en het modderbad…
Eiko (front) and Dido (back)

Eigenlijk zijn die knappe zwarte dames net zo vuil als mij hoor! Alleen vallen de restanten van onze schoonheidsbehandelingen net iets meer op op mijn mooie rosse haren… Behalve die ene groene veeg in mijn nek dan… Die paardenpoep bleef namelijk mooi plakken en geuren, ondanks het zalige modderbad! Ik hou van puur natuur!
Dirty Valéas

Terwijl de dames daar lekker liggen te zonnen, sta ik weer mooi paraat aan mijn baasje haar zijde wanneer ze duidelijk maakt dat we gaan vertrekken.
Valéas and Daphné

Getagd:

§ 10 Reacties op Foto’s wandeling aan zee

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Foto’s wandeling aan zee voor Hulphond Valéas.

Meta

