Thesis is ready…

augustus 18, 2008 § 10 reacties

Deze middag dienden we mijn thesis officieel in! We gingen de exemplaren dan ook meteen overhandigen aan de gelukkige lezers zodat ik morgen kan uitrusten. De eindspurt was namelijk erg vermoeiend en een stom beestje zag hierdoor zijn kans schoon om zich in mijn luchtwegen te nestelen… Met straffe pillen en véél rust en ontspanning, hoop ik er binnen een weekje (?) bovenop te zijn.
En dan nog verdedigen, maar dat zal voor ergens in de eerste helft van september zijn… Maar eerst even vakantie…

Valéas and the thesis...

Op de foto, Valéas, een exemplaar van de thesis, de laptop waarop alles werd getikt, enkele bananenplanten en het bureau waar ik maanden aan werkte…

Getagd: , , , ,

§ 10 Reacties op Thesis is ready…

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Thesis is ready… voor Hulphond Valéas.

Meta

