Een jaar geleden…

augustus 6, 2008 § 13 reacties

waren acht dolgelukkige baasjes onderweg naar huis met hun superhond… Pas afgestudeerd, bekaf na de stageweek, héél nerveus maar vooral héél blij…
Een jaar gaat snel voorbij!

Class of the summer of 2007

Morgen is het bovendien Valéas zijn derde verjaardag! We stellen het gebeuren echter ietwat uit: ik denk dat ik hem meer plezier doe met flink verder te werken aan mijn thesis dan, met een feestje en nog zoveel maand langer thesissen…
Op deze foto’s zijn Valéas en zijn broertjes en zusjes al 10 dagen oud.

Valéas, 10 dagen oud


Valéas, 10 dagen oud

En overmorgen een jaar terug was mijn allereerste dag werk voor mijn thesis (= eindwerk)… Wat vliegt de tijd toch snel!

Tot over een tweetal weken… Wij sluiten ons weer wat op!

Uw twee teerbeminde kluizenaars

Getagd: , , , ,

§ 13 Reacties op Een jaar geleden…

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Een jaar geleden… voor Hulphond Valéas.

Meta

