Thesisstilte

juli 29, 2008 § 6 reacties

Vandaag gingen we even naar de bib om een broodnodig boek voor de thesis. Gelukkig helpt de vriendelijke meneer in de bib met plezier: die kloeffers van boeken uit het rek halen, zie Valéas nog niet doen…
Op de terugweg kwamen we Kazan tegen met haar baasje. Valéas en Kazan mochten zich even 100% uitleven. Valéas dook dan ook na enkele minuten vol overgave in de beek die gelukkig waar gelukkig nog water en geen modder door stroomde. En raar maar waar, Kazan ging Valéas voorzichtig achterna en kwam voor het eerst in een beek terecht.

Vanaf nu gaat het hier enkele weken heel stil worden, vrees ik. Ik mag en wil geen tijd meer verdoen. De tijd die niet in de thesis steekt, wil ik steken in mijn mannen, Maarten en Valéas, in plaats van in deze blog… Er zal trouwens toch niks interessants gebeuren dat de moeite waard is om over te bloggen daar ik mijn kot nog amper uitkom, behalve voor intense wandelingen voor Valéas, met vriendjes daar zij extra fun en energiezuipend zijn…

Wat ander dagelijks leesvoer voor de komende drie-weken-min-een-dag:

  • Alix, blondine in opleiding tot hulphond
  • De vernieuwde site van vzw Hachiko die sinds een poosje zeer regelmatig wordt aangevuld.
  • Miss Yunah, superhond en hulphond uit Nederland
  • Dagelijks een supermooie foto van Miss Chien, ofte Christine en Maybe
  • en de vele andere blogs en sites die méér dan de moeite waard zijn om te lezen, allemaal verzameld op ons snuffelhoekje waarnaar in de rechterkolom steeds een link staat.
Getagd: , , , ,

§ 6 Reacties op Thesisstilte

  • Kim & Olly schreef:

    Veel thesisgenot nog!!!

  • Josie schreef:

    Veel moed nog in de ‘eenzame afzondering’ voor de thesis, die gelukkig niet zo eenzaam is aangezien je je twee mannen hebt he 😉

  • dana en suffix schreef:

    Ik begrijp jouw thesisstilte volkomen .
    Het zal wel even wennen zijn .

    Heel,heel veel succes !!!

  • Chantal en Djuna schreef:

    Hoi!

    Alvast succes met je thesis.

    Djuna is waarschijnlijk een kruising golden retriever met border collie. Haar gedrag is vooral border collie, maar 100% zeker weet je het nooit. De dierenarts is er wel van overtuigd dat ze die kruising is.

    Gr Chantal en Djuna

  • astrid schreef:

    HOi Hoi,

    De komende tijd ga ik samen met Joop, collega en trainer de puppies testen. Om ervaring op te doen moet je tenslotte ergens beginnen he?
    We rtainen inderdaad met een targetstick.

    Jij veel succes met de training.

    Maarre wat is Thesis?? Geen idee.

    Groetjes Astrid en Mellis

  • Saskia en Yunah schreef:

    Hoi Daphne,

    Als ik goed heb geteld is het nu nog 2 weken en 1 dag.. 🙂 We wensen je heel veel succes en je hebt gelijk, even je hoofd bij de thesis houden, de blog komt wel weer 😉

    Wat lief dat je Yunah hebt genoemd! En inderdaad, ik vind haar een superhond, maar ja, ik ben nu eenmaal bevooroordeeld 😉

    Kom op meid, nog even deze laatste weekjes volhouden en doorzetten…we denken aan je!

    Liefs,
    Sas en Yunah 🙂

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Thesisstilte voor Hulphond Valéas.

Meta

