Ijscafé supergeslaagd

juli 27, 2008 § 7 reacties

Gisterenavond werd het Hachiko-centrum omgetoverd in een zomers ijscafé. Ijsjes en cocktails gingen vlotjes over de toog en de sfeer was zowel voor de baasjes als voor de hondjes ronduit magnifiek! De ijsjes waren superlekker, danku aan de organisatie onder leiding van Cathy en co…
Mieke en familie, Barney, Yasuko en Tom, Leen: ik was écht superblij dat jullie erbij waren! Hopelijk vonden jullie het ook leuk!
Florence, Maarten, Eiko en Valéas: dankuwel voor jullie hulp de hele avond lang!

Erwin, Neutro en hun hele bestuur van de hachikodogdays, meldden later op de avond apetrots dat hun dogdays naar schatting een kleine 14.000 euro opbrachten! Dankuwel Erwin en companie! Hierdoor was ook de pers aanwezig op het ijscafé… Dit artikel is was het resultaat!

Foto’s van op het ijscafé kan je hier terugvinden!

Getagd: , , , ,

§ 7 Reacties op Ijscafé supergeslaagd

  • Maggy schreef:

    Twas idd een leuke avond en het ijsje en coctail smaakte mij alvast ook….

  • Leen schreef:

    Daphné en Valéas,

    Bedankt voor de uitnodiging!!!

    ‘k vond enorm gezellig en heb van er écht van genoten…

    Leen

  • ntone schreef:

    Ik was er graag geweest, maar zoals je hebt gelezen zat ik in de auto! op de terugweg van Italië en zo.
    Volgende keer!!

  • astrid schreef:

    Wauw supergoed zeg!!!

    Jammer dat ik het gemist heb.

    Liefs Astrid en Mellis

  • Mieke schreef:

    Daphné, wij vonden het een zeer sfeervolle en familiaal-gezellige bedoening. Niet in het minst om de ronddartelende honden. Valéas en Nox waren bij de allermooisten, of beter ze waren eht de allermooisten. (moet hier nu een -n aan of niet? Ze zijn bijna als mensen, dus maar met eind -n)
    Wat me getroffen heeft is het klaarblijkelijk geluk van jullie allen. Echt waar, ik ben een stuk geruster in de toekomst van ons Eliaske.

  • Mieke schreef:

    We hebben ons prima geamuseerd. Het is zo’n toffe en gezellige bende daar, van allemaal gelukkige mensen. Zoals jij zei Daphné, het is ook goed “zo”, met en dank zij Valéas geniet je van het leven. Ik ben blij dat ik al die mooie honden heb mogen bekijken in hun spel. Boeiend hoe ze snel door elkaar rennen zonder te botsen!

  • veronique schreef:

    Dag Daphné

    Heb die dag opvangdienst gespeeld voor mijn ouders die uit Parijs terugkwamen en naar Leuven wilden sporen maar een uur op de TGV hadden vastgezeten (panne!!!)
    Dan was het leuker in het hulphondencafé!
    Ik ben blij voor jullie!!!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Ijscafé supergeslaagd voor Hulphond Valéas.

Meta

